Antyszczepionkowcy skarżą świąteczną reklamę Tesco ze św. Mikołajem z covidowym certyfikatem
  • 1
  • 1
18.11.2021

Antyszczepionkowcy skarżą świąteczną reklamę Tesco ze św. Mikołajem z covidowym certyfikatem

Tesco rozpoczęło w Wielkiej Brytanii świąteczną kampanię reklamową. W jednej ze scen święty Mikołaj okazuje do kontroli covidowy certyfikat. Z tego powodu ruchy antyszczepionkowe zaskarżyły reklamę do Advertising Standards Authority.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

antyszczepzwyboru

1 rok temu

Przepraszam szanowne grono profesjonalistów. Kim jest ten tzw. antyszczepionkowiec? Człowiek, któremu przedstawia się wolny wybór, że może ale nie musi się zaszczepić, a potem obraża się go za to, że jest za tym wolnym wyborem? Czy wy tutaj też już przytulacie jakieś pieniądze za taką retorykę i zaczynacie lewitować?

18 listopada 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
18.11.2021

Grupa RMF ogłasza cenniki na styczeń i luty 2022. Będą osobne na każdy dzień tygodnia

Grupa RMF ogłosiła cenniki reklamowe na sezon zimowy 2022 r. oraz poinformowała o wprowadzeniu kilku zmian w zakresie konstrukcji swoich cenników. Od przyszłego roku kolejne cenniki Grupy RMF na kolejne sezony będą miały inną niż dotychczas konstrukcję – obowiązywać będą osobne ceny na każdy dzień tygodnia. Obecnie dni podzielone były na cztery grupy: poniedziałek – wtorek, środa – piątek, sobota, niedziela.