Radio odrobiło pandemiczne straty – pokazuje badanie Publicis Groupe
  • 0
  • 2
3.09.2021

Radio odrobiło pandemiczne straty – pokazuje badanie Publicis Groupe

Wydatki reklamowe netto na radio wyniosły w pierwszym półroczu 2021 r. 351 mln zł. Radio jako jedyne medium tradycyjne już zdołało odrobić pandemiczne straty. Zanotowało wzrost przychodów względem nie tylko pierwszej połowy 2020 r., ale też pierwszej połowy 2019 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 września 2021

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
3.09.2021

Jakie jest najpopularniejsze źródło informacji o ekologii i działaniach na rzecz środowiska? – raport Inquiry

W najnowszym raporcie Inquiry „Zrównoważony rozwój w handlu i zachowania konsumenckie” można znaleźć odpowiedź na to pytanie. Firma przeprowadziła badanie, które m.in. mówi, który z obecnych na polskim rynku gigantów FMCG jest najlepiej oceniany pod kątem sustainability, a także czego Polacy oczekują od producentów, a co gotowi są sami zrobić w tym zakresie.

2 września 2021