Unilever, P&G i Nestlé przewidują, że konsumenci będą kupować ich produkty nawet po wyższych cenach
  • 0
  • 1
26.10.2021

Unilever, P&G i Nestlé przewidują, że konsumenci będą kupować ich produkty nawet po wyższych cenach

Duże globalne firmy – wśród nich giganci FMCG tacy jak Procter & Gamble, Unilever i Nestlé – uważają, że konsumenci zniosą rosnące ceny i pozostaną przy znanych markach. Oczekują, że będą kupować ich produkty mimo narastającej presji inflacyjnej. Będzie to znaczący sprawdzian siły marketingowej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 października 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.10.2021

Pandemia przyczyniła się do zwiększonej popularności e-sportu. Ponad połowa badanych przez Deloitte Polaków chociaż raz oglądała takie rozgrywki

Rosnącą popularność e-sportu można obserwować od kilku lat, ale pandemia znacznie przyspieszyła ten trend. Jak wynika z raportu „Let’s Play! – The European e-sports market”, ponad połowa badanych Europejczyków po raz pierwszy oglądała rozgrywki e-sportowe właśnie po wprowadzeniu obostrzeń covidowych. W Polsce wskaźnik ten wynosi 46%. Polacy są największymi fanami tego rodzaju rozrywki spośród wszystkich badanych nacji. Eksperci firmy doradczej Deloitte zauważają, że rosnąca popularność e-sportu jeszcze nie przełożyła się na znaczący wzrost przychodów branży, choć perspektywy są obiecujące.