1 1 0 2.08.20228.8 Shopee Shake – gra na platformie Shopee. Spot na melodię „Despacito”Użytkownicy, potrząsając telefonami w rytm 8.8 Shopee Shake, mogą wygrywać Monety Shopee do wykorzystania podczas zakupów na platformie. Gra wewnątrz aplikacji towarzyszy kampanii promocyjnej 8.8 Szokujące Okazje.
0 5 0 1.08.2022Nowa platforma komunikacji Empiku – „Wszystko w temacie”Empik ma nową platformę komunikacji i claim marki: „Wszystko w temacie”. Mają one stawiać na egalitaryzm i demokratyczność, a przy tym wielowymiarowość i różnorodność Empiku.
0 1 0 1.08.2022Dorota Gardias nagrała materiał sponsorowany dla Mercedesa. Po fali krytyki w sieci przeprosiłaPrezenterka Dorota Gardias nakręciła materiał sponsorowany z wakacyjnej podróży z córką. Nie zachowała jednak zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego. Po fali krytyki internautów przeprosiła, a swoje zachowanie nazwała głupotą.
0 1 0 1.08.2022Retail Challenge Poland 2023 pod koniec września w Warszawie28 i 29 września 2022 r. w Warszawie odbędzie się IV Forum Liderów Handlu Off- & Online – Retail Challenge Poland 2023. Przedstawionych zostanie 10 najważniejszych wyzwań handlu detalicznego w dobie transformacji cyfrowej i nowych modeli biznesowych.
1 2 0 1.08.2022Generator obrazów AI stworzył obrazy keczupuKraft-Heinz poprosił generator obrazów AI o nazwie DALL-E 2 o narysowanie obrazów na podstawie takich podpowiedzi tekstowych, jak „keczupowy street art” czy „keczupowa karta tarota”. Według marki większość wygenerowanych obrazów przypominało butelkę Heinza.
0 4 0 1.08.2022Robert Lewandowski na serii monet Mennicy GdańskiejRobert Lewandowski to globalna marka, jakiej nie było w historii polskiego futbolu. Po transferze do FC Barcelona jego popularność jeszcze wzrosła. Mennica Gdańska wypuszcza serię monet przedstawiających historię piłkarza.
0 1 0 1.08.2022MetLife zmienia nazwę i identyfikację wizualnąGrupa NN, po uzyskaniu zgody Komisji Nadzoru Finansowego, rozpoczęła integrację ze spółkami MetLife w Polsce. Od 1 sierpnia MetLife TUnŻiR SA przyjęło nazwę NNLife TUnŻiR SA. Od teraz będzie działać pod logo Nationale-Nederlanden.
1 1 0 1.08.2022Polscy kibice Premier League w kampanii ViaplayPlatforma streamingowa Viaplay stworzyła kampanię reklamową z udziałem fanów Premier League. Jednym z jej elementów jest spot. W jego nagraniu uczestniczyli polscy kibice takich klubów jak Arsenal FC, Chelsea FC oraz West Ham United FC. Motywem muzycznym nowej kampanii jest przebój Depeche Mode „Just Can't Get Enough”.
0 2 0 1.08.2022Polskie agencje nagrodzone w IPRA Golden World Awards 2022Clue PR, Genesis PR oraz OneMulti to agencje z naszego kraju nagrodzone w tegorocznej edycji konkursu public relations IPRA.
0 1 0 30.07.2022Niedobór talentów w branży marketingowej – wyniki badania WFAPrawie połowa (48%) reklamodawców, agencji, firm ad tech i właścicieli mediów uważa, że branża stoi w obliczu „najgorszego w historii kryzysu" niedoboru zdolnych pracowników. Tak wynika z badania Światowej Federacji Reklamodawców (WFA).