Biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska i TVN Media wprowadza pakiety content marketingowe dla branży farmaceutycznej
  • 0
  • 1
18.11.2021

Biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska i TVN Media wprowadza pakiety content marketingowe dla branży farmaceutycznej

18 listopada TVN Media i Ringier Axel Springer Polska ogłosiły, że stworzyły osiem nowych pakietów content marketingowych. Oferta dla branży farmaceutycznej zawiera rozwiązania osadzone m.in. w internetowym serwisie o zdrowiu Medonet.pl oraz programie „Dzień Dobry TVN”. Pakiety są już w sprzedaży w ramach oferty obu biur reklamy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54844 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 listopada 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.11.2021

Grupa RMF ogłasza cenniki na styczeń i luty 2022. Będą osobne na każdy dzień tygodnia

Grupa RMF ogłosiła cenniki reklamowe na sezon zimowy 2022 r. oraz poinformowała o wprowadzeniu kilku zmian w zakresie konstrukcji swoich cenników. Od przyszłego roku kolejne cenniki Grupy RMF na kolejne sezony będą miały inną niż dotychczas konstrukcję – obowiązywać będą osobne ceny na każdy dzień tygodnia. Obecnie dni podzielone były na cztery grupy: poniedziałek – wtorek, środa – piątek, sobota, niedziela.