Biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska i TVN Media wprowadza pakiety content marketingowe dla branży farmaceutycznej
  • 0
  • 1
18.11.2021

Biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska i TVN Media wprowadza pakiety content marketingowe dla branży farmaceutycznej

18 listopada TVN Media i Ringier Axel Springer Polska ogłosiły, że stworzyły osiem nowych pakietów content marketingowych. Oferta dla branży farmaceutycznej zawiera rozwiązania osadzone m.in. w internetowym serwisie o zdrowiu Medonet.pl oraz programie „Dzień Dobry TVN”. Pakiety są już w sprzedaży w ramach oferty obu biur reklamy.

Nowa oferta jest odpowiedzią na zmieniające się w pandemii zachowania konsumenckie. Według raportu KPMG „Nowa rzeczywistość: konsument w dobie Covid-19” 34 proc. Polaków w czasie pandemii zaczęło kupować online nowe kategorie produktów. Są wśród nich leki, produkty lecznicze czy suplementy diety. Równocześnie kategoria zdrowie i medycyna według badania Gemius/PBI zyskała rok do roku 1 mln realnych użytkowników (VI–VIII 2020 vs VI–VIII 2021).

Oferta content marketingowa TVN Media oraz Ringier Axel Springer Polska jest skonstruowana tak, aby wspierać klientów z branży farmaceutycznej w realizacji czterech głównych celów, którymi są:

  • edukacja,
  • wizerunek,
  • wsparcie sprzedaży,
  • launch produktu.

W ramach każdego obszaru klienci mogą wybrać pakiet podstawowy lub rozszerzony. Pakiet podstawowy opiera się przede wszystkim na serwisie Medonet.pl, programie „Dzień Dobry TVN” oraz serwisie Onet zdrowie. Pakiet rozszerzony dodatkowo oferuje m.in. wideocast „Zdrowotok” oraz programy „Gość Medonetu” i „Zdrowie rano”. Wszystkie pakiety zawierają również intensywne działania w mediach społecznościowych. Wspólne pakiety przeznaczone są do regularnej sprzedaży i są oferowane klientom przez obydwa biura reklamy – TVN Media oraz Ringier Axel Springer Polska.

Rozbudowana oferta TV & digital dla branży farmaceutycznej to kolejny krok we współpracy pomiędzy TVN Media a Ringier Axel Springer Polska. Wspólnie stworzyliśmy osiem nowych pakietów content marketingowych zapewniających niezwykle szeroki zasięg telewizyjno-digitalowy. Nowa oferta to innowacyjne i komplementarne rozwiązania, które łączą profesjonalny content zdrowotny z lifestyle’owym otoczeniem – mówi Izabela Kowalewska, head of content marketing team w Ringier Axel Springer Polska.

Działania content marketingowe zyskują strategiczne znaczenie wśród narzędzi marketerów. Pozwalają na efektywne dotarcie z przekazem w świecie coraz bardziej przytłoczonym szumem informacyjnym. Wspólnie z Ringier Axel Springer Polska wzmacniamy ten obszar, wykorzystując synergię naszych mediów, a jednocześnie odpowiadając na zmieniające się potrzeby klientów sektora farmaceutycznego. Rozwijanie wspólnej oferty pakietowej pomiędzy TVN Media a RASP wynika ze skuteczności naszych dotychczasowych działań – dodaje Kinga Kucharska, dyrektorka ds. rozwoju premium digital w TVN Media.

Oferta pod hasłem „Nowa recepta na nowe czasy” ma zapewniać skuteczne rozwiązania, które stawiają na eksperckość, efektywność oraz brand safety. Mają gwarantować m.in. spójną komunikację cross-mediową, dotarcie do różnych grup docelowych i bezpieczne otoczenie dla prezentowanych przekazów reklamowych.

  • 1
pakiety content marketingowe dla branży farmaceutycznej

Nowe pakiety content marketingowe dla branży farmaceutycznej

18 listopada 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.11.2021

Grupa RMF ogłasza cenniki na styczeń i luty 2022. Będą osobne na każdy dzień tygodnia

Grupa RMF ogłosiła cenniki reklamowe na sezon zimowy 2022 r. oraz poinformowała o wprowadzeniu kilku zmian w zakresie konstrukcji swoich cenników. Od przyszłego roku kolejne cenniki Grupy RMF na kolejne sezony będą miały inną niż dotychczas konstrukcję – obowiązywać będą osobne ceny na każdy dzień tygodnia. Obecnie dni podzielone były na cztery grupy: poniedziałek – wtorek, środa – piątek, sobota, niedziela.