Akcja Demokracja zainaugurowała kampanię billboardową „Czarnek Out”
  • 1
  • 1
4.08.2021

Akcja Demokracja zainaugurowała kampanię billboardową „Czarnek Out”

Ruch Akcja Demokracja zainaugurował akcję „Czarnek Out”. W jej ramach w jedenastu polskich miastach pojawiło się 29 billboardów wzywających ministra edukacji i nauki do podania się do dymisji. Mają dodawać otuchy uczniom i uczennicom, studentom i studentkom oraz kadrze pedagogicznej – zarówno w dużych miastach, jak i mniejszych ośrodkach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 sierpnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.08.2021

„Reklama audio online” w pigułce. Ukazał się poradnik grupy roboczej audio-wideo IAB Polska

Grupa robocza audio-wideo działająca w strukturach IAB Polska przygotowała publikację „Poradnik reklamy audio online”. Według badania Mediapanel serwisy związane z audio w styczniu 2021 r. odwiedziło 16,4 mln realnych użytkowników, co stanowi niemal 50% polskich internautów. Poradnik przygotowany przez ekspertów rynkowych odpowiada na wątpliwości dotyczące prowadzenia skutecznych działań reklamowych w tym segmencie rynku.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.08.2021

Transformacja cyfrowa jednym z priorytetów firm prywatnych w najbliższym roku. Badanie Deloitte

Liderzy firm prywatnych wskazują, że mijający kryzys wywołany pandemią miał największy wpływ na przyspieszenie transformacji cyfrowej w ich organizacjach. W badaniu „Kryzys katalizatorem zmian: przyspieszenie transformacji” przeprowadzonym przez firmę Deloitte odpowiedziało tak 69 proc. ankietowanych. Ponad jedna trzecia respondentów przyznała, że w ich przedsiębiorstwach transformacja cyfrowa była reakcją na kryzys, a jedna czwarta badanych organizacji rozpoczęła ją przed wybuchem pandemii.