Akcja Demokracja zainaugurowała kampanię billboardową „Czarnek Out”
  • 1
  • 1
4.08.2021

Akcja Demokracja zainaugurowała kampanię billboardową „Czarnek Out”

Ruch Akcja Demokracja zainaugurował akcję „Czarnek Out”. W jej ramach w jedenastu polskich miastach pojawiło się 29 billboardów wzywających ministra edukacji i nauki do podania się do dymisji. Mają dodawać otuchy uczniom i uczennicom, studentom i studentkom oraz kadrze pedagogicznej – zarówno w dużych miastach, jak i mniejszych ośrodkach.

Jak podkreślają inicjatorzy akcji, kampania nie ominie też KUL-u, czyli macierzystej uczelni ministra. Robocze hasło to: „Nie damy się Czarnkowi”. Uzupełniono je o:

  • nazwę uczelni (np. UW, UJ, SGH, UAM itd.),
  • miejscowość (Poznań, Siemiatycze, Jelenia Góra itd.),
  • wyszczególnienie grupy dotkniętej działalnością polityka (osoby LGBT+, ateiści, uczniowie, studentki itd.).

Drugim elementem działań ma być wiralowa kampania w Internecie. Akcja Demokracja chce przygotować aplikację i stronę WWW dostępną na telefonach i komputerach, za pomocą której można będzie wzajemnie dodawać sobie otuchy. Na przykład po wpisaniu imienia kolegi lub koleżanki albo grupy rówieśniczej (np. przyjaciele z IV LO, studentki pedagogiki itp.) powstawałaby personalizowana grafika. Można byłoby ją łatwo udostępnić online, wydrukować czy rozkleić w mieście.

Na razie zebrano 11 211 zł z zaplanowanych 15 000 zł. Akcja Demokracja deklaruje, że pieniądze otrzymywane od grantodawców wydaje na płace dla kilkuosobowego zespołu, niewielkie koszty biurowe, utrzymanie infrastruktury technologicznej potrzebnej do prowadzenia akcji oraz na działania związane z prowadzeniem kampanii.

Kilka godzin po starcie kampanii minister w rozmowie z wPolityce uznał, że akcja wymierzona jest w dzieci. Twierdzi również, że to, „że używa się dzieci do ataków politycznych, hejtu, jeszcze w środku wakacji”, to skandal, którego do tej pory w Polsce nie było.

  • 1
Czarnek Out

Czarnek Out – wzywa Akcja Demokracja

4 sierpnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.08.2021

„Reklama audio online” w pigułce. Ukazał się poradnik grupy roboczej audio-wideo IAB Polska

Grupa robocza audio-wideo działająca w strukturach IAB Polska przygotowała publikację „Poradnik reklamy audio online”. Według badania Mediapanel serwisy związane z audio w styczniu 2021 r. odwiedziło 16,4 mln realnych użytkowników, co stanowi niemal 50% polskich internautów. Poradnik przygotowany przez ekspertów rynkowych odpowiada na wątpliwości dotyczące prowadzenia skutecznych działań reklamowych w tym segmencie rynku.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.08.2021

Transformacja cyfrowa jednym z priorytetów firm prywatnych w najbliższym roku. Badanie Deloitte

Liderzy firm prywatnych wskazują, że mijający kryzys wywołany pandemią miał największy wpływ na przyspieszenie transformacji cyfrowej w ich organizacjach. W badaniu „Kryzys katalizatorem zmian: przyspieszenie transformacji” przeprowadzonym przez firmę Deloitte odpowiedziało tak 69 proc. ankietowanych. Ponad jedna trzecia respondentów przyznała, że w ich przedsiębiorstwach transformacja cyfrowa była reakcją na kryzys, a jedna czwarta badanych organizacji rozpoczęła ją przed wybuchem pandemii.