KFC otwiera tymczasowy hotel z kurczakiem jako motywem przewodnim
  • 0
  • 1
4.08.2021

KFC otwiera tymczasowy hotel z kurczakiem jako motywem przewodnim

Sieć KFC uruchomi w Londynie tymczasowy hotel House of Harland. Motywem przewodnim obiektu będzie główny składnik menu sieci – kurczak.

Nazwa odnosi się do założyciela KFC – Harlanda Sandersa. Tymczasowy hotel otwarty będzie przez 11 nocy, począwszy od 18 sierpnia. Zaprojektowano go z myślą o fanach KFC.

Pojawią się w nim dekoracje nawiązujące do kurczaka, automat do gier „Hot Winger” czy kosmetyki o zapachu mieszanki jedenastu ziół i przypraw, używanej w lokalach sieci.

Goście będą mogli skorzystać z usług konsjerża. Zostaną odebrani z londyńskiego dworca King’s Cross czarnym cadillakiem o nazwie „Colonelmobile” i przetransportowani do hotelu. Po przybyciu do pokoju numer 11 „urzędnik od kurcząt” ma sprawić, że goście poczują się jak królowie smażonego kurczaka.

Apartament może pomieścić dwie dorosłe osoby. Można go będzie zarezerwować na stronie www.uk.hotels.com od 11 sierpnia od godziny 11:00. Cena za noc to 111 funtów. Dochód z najmu zostanie przekazany Fundacji KFC.

Źródło: www.campaignlive.co.uk

  • 1
tymczasowy hotel

Tymczasowy hotel KFC

4 sierpnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.08.2021

Transformacja cyfrowa jednym z priorytetów firm prywatnych w najbliższym roku. Badanie Deloitte

Liderzy firm prywatnych wskazują, że mijający kryzys wywołany pandemią miał największy wpływ na przyspieszenie transformacji cyfrowej w ich organizacjach. W badaniu „Kryzys katalizatorem zmian: przyspieszenie transformacji” przeprowadzonym przez firmę Deloitte odpowiedziało tak 69 proc. ankietowanych. Ponad jedna trzecia respondentów przyznała, że w ich przedsiębiorstwach transformacja cyfrowa była reakcją na kryzys, a jedna czwarta badanych organizacji rozpoczęła ją przed wybuchem pandemii.

3 sierpnia 2021