Wydatki spadają, orkiestra gra dalej – jak wykorzystać dźwięk w budowaniu markiWydatki spadają, orkiestra gra dalej – jak wykorzystać dźwięk w budowaniu markiWydatki spadają, orkiestra gra dalej – jak wykorzystać dźwięk w budowaniu markiWydatki spadają, orkiestra gra dalej – jak wykorzystać dźwięk w budowaniu marki
Do tego tematu warto podejść ze świeżym zapałem (fot. Pixabay)

Wydatki spadają, orkiestra gra dalej – jak wykorzystać dźwięk w budowaniu marki

Wydatki spadają, orkiestra gra dalej – jak wykorzystać dźwięk w budowaniu marki
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Ostatnie miesiące były złe dla reklamy audio. Wydatki spadły i w Polsce, i na świecie. Tymczasem najnowsze badania pokazują, że marki mogą lepiej wykorzystać potencjał dźwięku w docieraniu do konsumentów. Powinny tylko pamiętać o specyfice tego formatu reklamowego.

Głos lektora z energią wypowiadający tekst, który zwykle widnieje na drukowanych ulotkach reklamowych. Piosenka na melodię popularnego przeboju, wymieniająca zalety promowanego produktu. Rozmowa Mariana i Barbary o „tych panach z Media Expert”, którzy skonfigurowali im kupiony właśnie sprzęt komputerowy.

Tak brzmi wiele reklam dźwiękowych, które są emitowane w radiu czy w internecie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się