„Prawdopodobnie wydaje się zbyt dużo pieniędzy na tworzenie treści” – mówi dyrektor ds. cyfrowej transformacji i marketingu PepsiCo
  • 0
  • 1
22.04.2021

„Prawdopodobnie wydaje się zbyt dużo pieniędzy na tworzenie treści” – mówi dyrektor ds. cyfrowej transformacji i marketingu PepsiCo

Nie da się kupić kreatywności na TikToku, ale można kupić zasięg, który zostanie zauważony – odkrywa Pepsi przy okazji najnowszej kampanii. Marka ruszyła właśnie z kampanią #PepsiChallenge na platformie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54833 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 kwietnia 2021

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
22.04.2021

W Dzień Ziemi Decathlon prezentuje zagrożony sport przyszłości

Czy siatkówka może być sportem zagrożonym? A narciarstwo alpejskie? Często nie zdajemy sobie sprawy, że wraz z degradacją środowiska mogą wyginąć także dyscypliny sportowe. Z okazji Dnia Ziemi Decathlon przedstawia wizję tego, jak może wyglądać sport za 30 lat i podejmuje działania, by te czarne scenariusze nie zostały zrealizowane. W akcję „Sport przyszłości” zaangażowali się także pracownicy marki, którzy już teraz podejmują lokalne ekologiczne inicjatywy.

21 kwietnia 2021