Jak współpracować z twórcami podcastów? PoradnikJak współpracować z twórcami podcastów? PoradnikJak współpracować z twórcami podcastów? PoradnikJak współpracować z twórcami podcastów? Poradnik
Wciągająca treść, nienachalna obecność marki – to będzie się słuchać (fot. Pixabay)

Jak współpracować z twórcami podcastów? Poradnik

Jak współpracować z twórcami podcastów? Poradnik
Agnieszka Pawełek

Agnieszka Pawełek

-

account manager, agencja Słucham

Agnieszka Pawełek

Agnieszka Pawełek

account manager
agencja Słucham

Odpowiada za kompleksową obsługę klientów. Specjalizuje się w koordynacji produkcji i emisji podcastów brandowych. Zdobywała doświadczenie zawodowe, pracując z największymi twórcami na YouTube przy kampaniach branded content oraz biorąc udział w tworzeniu największych wideokanałów brandowych.

Rynek podcastów staje się coraz atrakcyjniejszy dla marek. Co o tym decyduje? Po pierwsze, wyróżniająca się forma przekazu. Po drugie, możliwość dotarcia do modelowej grupy odbiorców: kobiet i mężczyzn, najczęściej powyżej 25. roku życia, którzy potrafią słuchać dłuższych i złożonych treści. Warto więc umieć podejść mądrze do współpracy z podcasterami. Na czym to polega?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się