0 1 0 0 0 11.02.2003 Hubert ZientekKylie wygrywa z kanguramiPopularność australijskiej gwiazdy pop Kylie Minogue sięga właśnie zenitu i dystansuje nawet dotychczasowy symbol antypodów - kangury - tak zgodnie twierdzą specjaliści od kultury masowej. Kolekcja reklamowanej przez artystkę bielizny (Love Kylie) wchodzi właśnie do sprzedaży pod sloganem: "Wskocz do majtek Kylie za jedyne 10 funtów". public relations
0 1 0 0 0 11.02.2003 Piotr NowaczykMichael Jackson, zdradzony, ale dobrze sprzedanyMiędzynarodowa emisja dokumentu "Życie z Michaelem Jacksonem", w którym Król Popu wyznał, że czasami zdarza mu się zaprosić dzieci do swego łóżka, wzbudziło szok i falę negatywnych reakcji na całym świecie. Była wśród nich również reakcja Michaela Jacksona: "Dzisiaj czuję się zdradzony bardziej niż kiedykolwiek." media
0 1 0 0 0 11.02.2003 Paweł PillerWalentynki – wymysł marketingowców?Ktoś mi kiedyś powiedział, że wiele amerykańskich świąt zostało wymyślonych przez marketingowców. Na przykład Valentine's Day (czyli Walentynki od kilku lat obchodzone u nas jako Dzień Zakochanych) - to taka zapchajdziura pomiędzy Świętami Bożego Narodzenia (Christmas) a Wielkanocą (Easter). Twórcom tego święta ponoć chodziło o to, by ożywić martwy sezon w handlu i by przynajmniej co sześć tygodni zmienić dekoracje we wielkich centrach handlowych (shopping mallach). public relations
0 1 0 0 0 11.02.2003 Jacek SzlakQibla-Cola – bojkot produktów, ale czy stylu życia?Na rynek angielski właśnie wchodzi kolejna wersja islamskiej coli: Qibla-Cola - dla wszystkich bojkotujących amerykańskie produkty. Z jednej strony amerykański styl życia, z drugiej zaś - jawne odniesienie do religii: to tak, jakby w Polsce zamiast Polo-Cocty pić Kalwaria-Colę albo lepiej, Colę Jasna Góra. public relations
0 1 0 0 0 11.02.2003 Adam WarmińskiCoca-Cola wstrząsa branżą reklamową"W firmie Coca-Cola o marketingu myślimy w radykalnie odmienny sposób" - tak w ostatnim tygodniu Steven J. Heyer, COO Coca-Coli rozpoczął swoją wypowiedź o sposobach, zgodnie z którymi marketing – według niego - musi zostać przeformułowany, jak również o ogólnym planie Coca-Coli, by zostać światowym liderem w nowej, przewidywanej przez niego, rzeczywistości. trendy
0 1 0 0 0 11.02.2003 Hubert ZientekSzok PR kwadratPowiem wam jak to się robi. Otóż przed wydaniem książki, płyty czy czegokolwiek, co na rynku znalazłoby szerokie rzesze potencjalnych nabywców, wystarczy zapromować się w sposób szokujący, niewiarygodny i przede wszystkim tani. Nikomu do tej pory nieznana firma Clonaid obwieściła światu, że jako pierwsza zdołała sklonować dziecko. marketing szeptany