0 1 0 0 0 4.02.2003 Jacek SzlakZnikający apetyt na potrawy VanishaZawsze budziły mój niesmak reklamy pełne plam po jedzeniu, plam nachlapanych i usuwanych. Spadające pizze, ketchup na koszulki - okropne. I właśnie pojawia się wyjątkowa kontynuacja tego tematu - kampania Vanisha, w której kucharz (sic!) prezentuje przepis na usunięcie plamy z obrusu. kampanie reklamowe
0 1 0 0 0 4.02.2003 Elżbieta BromskaNago, ale w Nike’achScena: mężczyzna, zupełnie nagi, nie licząc butów Nike Shox i piłkarskiego szalika, biegnie przez boisko, ścigany przez policjantów a dopingowany przez tłum. Gliniarze nie mogą go dogonić: uciekinier zyskuje nad nimi przewagę dzięki swoim butom. Oto główny pomysł reklamy Nike, właśnie podbijającej Amerykę. marketing szeptany
0 1 0 0 1 4.02.2003 Hubert ZientekMarketingowa łamigłówka z HitleremDla młodego pokolenia II wojna światowa to okres tak odległy jak bitwa pod Grunwaldem czy potop szwedzki. Widać to także w reklamie wykorzystującej motywy z tamtego okresu. marketing młodzieżowy
0 1 0 0 0 4.02.2003 Wojciech KaczmarekMarketingowa przygoda wahadłowcaZaledwie kilka miesięcy temu pojawiła się plotka, że Pepsi negocjowała zakup biletu na rosyjski wahadłowiec. Efektem mógłby być największy promocyjny oddźwięk w historii marketingu – wart, jak podawano, równowartość 120 mln złotych. A gdyby szczęśliwy zwycięzca sponsorowanego przez markę reality show znalazł się na pokładzie Columbii? marketing szeptany
0 1 0 0 0 4.02.2003 Grzegorz GorajczykKup Pan kartę graficzną…Rynek komputerowy rozwija się w ostrym tempie, niemal bez przerwy producenci wprowadzają nowe produkty. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, iż w ręce konsumentów trafiają często produkty niedopracowane lub "nowości" obecne na rynku już od dawna. zarządzanie marką
0 1 0 0 0 4.02.2003 Jacek SzlakRed Bull wzbogaca wyobraźnięCiekawą formę budowania świadomości marki zaprezentował Red Bull: zorganizował konkurs na temat tego, co można zrobić z puszką po wypiciu napoju. Właśnie ostatnimi dniami w Krakowie gościła wystawa efektów konkursu. Pomysłowość ludzka ma jednak granice. Granice wyznaczane strategią komunikacji produktu. zarządzanie marką