Szok PR kwadrat - Marketing przy Kawie
Szok PR kwadratSzok PR kwadratSzok PR kwadratSzok PR kwadrat

Szok PR kwadrat

Szok PR kwadrat
Hubert Zientek

Hubert Zientek

-

Hubert Zientek

Hubert Zientek

Powiem wam jak to się robi. Otóż przed wydaniem książki, płyty czy czegokolwiek, co na rynku znalazłoby szerokie rzesze potencjalnych nabywców, wystarczy zapromować się w sposób szokujący, niewiarygodny i przede wszystkim tani. Nikomu do tej pory nieznana firma Clonaid obwieściła światu, że jako pierwsza zdołała sklonować dziecko.

Po trzech dniach wrzawy w mediach wszyscy mówili już tylko o niej i o ruchu, który reprezentuje: podobno pochodzimy od kosmitów. Dowodu na istnienie rzekomego klonu – dziecka oczywiście nie ma i coraz bardziej staje się jasne, że była to zwykła blaga – marketingowa oczywiście. Gdyby któraś z kandydatek na idola obwieściła nagle dziennikarzom, że była seksualnie molestowana np.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to