Kylie wygrywa z kangurami - Marketing przy Kawie
Kylie wygrywa z kanguramiKylie wygrywa z kanguramiKylie wygrywa z kanguramiKylie wygrywa z kangurami

Kylie wygrywa z kangurami

Kylie wygrywa z kangurami
Hubert Zientek

Hubert Zientek

-

Hubert Zientek

Hubert Zientek

Popularność australijskiej gwiazdy pop Kylie Minogue sięga właśnie zenitu i dystansuje nawet dotychczasowy symbol antypodów - kangury - tak zgodnie twierdzą specjaliści od kultury masowej. Kolekcja reklamowanej przez artystkę bielizny (Love Kylie) wchodzi właśnie do sprzedaży pod sloganem: "Wskocz do majtek Kylie za jedyne 10 funtów".

Czy celebrity marketing wykorzystujący wizerunki sławnych ludzi może zmienić także image całego kraju? Okazuje się, że tak. O Australii większość ludzi wie tylko tyle, że jest gorąca, żyją tam kangury i misie koala, a ludzie rzucają bumerangami. Nie zmienia się to jednak wcale za sprawą nie Mela Gibsona czy Russella Crowe'a, którzy są bardziej amerykańscy niż sami Amerykanie, lecz właśnie dzięki Kylie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to