Coca-Cola wstrząsa branżą reklamowąCoca-Cola wstrząsa branżą reklamowąCoca-Cola wstrząsa branżą reklamowąCoca-Cola wstrząsa branżą reklamową

Coca-Cola wstrząsa branżą reklamową

Coca-Cola wstrząsa branżą reklamową
Adam Warmiński

Adam Warmiński

-

, Marketing przy Kawie

Adam Warmiński

Adam Warmiński

Marketing przy Kawie

"W firmie Coca-Cola o marketingu myślimy w radykalnie odmienny sposób" - tak w ostatnim tygodniu Steven J. Heyer, COO Coca-Coli rozpoczął swoją wypowiedź o sposobach, zgodnie z którymi marketing – według niego - musi zostać przeformułowany, jak również o ogólnym planie Coca-Coli, by zostać światowym liderem w nowej, przewidywanej przez niego, rzeczywistości.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja