Walentynki - wymysł marketingowców?Walentynki - wymysł marketingowców?Walentynki - wymysł marketingowców?Walentynki - wymysł marketingowców?

Walentynki – wymysł marketingowców?

Walentynki - wymysł marketingowców?
Paweł Piller

Paweł Piller

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Paweł Piller

Paweł Piller

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ktoś mi kiedyś powiedział, że wiele amerykańskich świąt zostało wymyślonych przez marketingowców. Na przykład Valentine's Day (czyli Walentynki od kilku lat obchodzone u nas jako Dzień Zakochanych) - to taka zapchajdziura pomiędzy Świętami Bożego Narodzenia (Christmas) a Wielkanocą (Easter). Twórcom tego święta ponoć chodziło o to, by ożywić martwy sezon w handlu i by przynajmniej co sześć tygodni zmienić dekoracje we wielkich centrach handlowych (shopping mallach).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja