Michael Jackson, zdradzony, ale dobrze sprzedany - Marketing przy Kawie
Michael Jackson, zdradzony, ale dobrze sprzedanyMichael Jackson, zdradzony, ale dobrze sprzedanyMichael Jackson, zdradzony, ale dobrze sprzedanyMichael Jackson, zdradzony, ale dobrze sprzedany

Michael Jackson, zdradzony, ale dobrze sprzedany

Michael Jackson, zdradzony, ale dobrze sprzedany
Piotr Nowaczyk

Piotr Nowaczyk

-

Piotr Nowaczyk

Piotr Nowaczyk

Międzynarodowa emisja dokumentu "Życie z Michaelem Jacksonem", w którym Król Popu wyznał, że czasami zdarza mu się zaprosić dzieci do swego łóżka, wzbudziło szok i falę negatywnych reakcji na całym świecie. Była wśród nich również reakcja Michaela Jacksona: "Dzisiaj czuję się zdradzony bardziej niż kiedykolwiek."

Ponad 27 milionów widzów w Stanach Zjednoczonych, ponad 15 milionów widzów w Anglii i jeszcze wiele milionów na całym świecie obejrzało w zeszłym tygodniu dokument o Jacksonie, ujawniający „prawdziwe” życie megagwiazdy. Kreujący swój własny styl Król Popu miał nadzieję na zdobycie pewnego rodzaju życzliwości publicznej, jaką zyskała najsławniejsza bohaterka Martina Bashira, Diana, Księżna Walii, po swym najgłośniejszym wywiadzie-panoramie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja