0 1 0 0 0 13.05.2004 Jacek SzlakSamochód za zdjęcieW konkursie Sloggi, pokazując pupę, można wygrać samochód. Są dwa warunki: trzeba być kobietą i mieszkać w Holandii. Koncern Daewoo miał świetny pomysł, jak – korzystając z popularności bielizny Sloggi – odświeżyć swój wizerunek i wyjść poza starzejącą się już grupę docelową. konkursy reklamowe
0 1 0 0 0 27.05.2004 Maria Rosiek-ŻurczakKoniec z kodamiJuż wkrótce, kupując serek firmy Kraft, żyletki Gillette czy odzież marki Benetton, zamiast tradycyjnych kodów kreskowych, zobaczymy na nich niewielkie paski ze znacznikami radiowymi, pełniącymi rolę zabezpieczenia przed kradzieżą, a jednocześnie identyfikatora produktów. handel detaliczny
0 1 0 0 0 2.09.2004 Katarzyna OgórekEpidemia komiksówKampania reklamowa Heyah szybko stała się elementem naszej codzienności. Po inwazji czerwonej łapy na billboardy, strony poczytnej prasy oraz ekran telewizyjny czas na kolejny etap wirusowego zakażenia. Tym razem Heyah powraca do przygasającej tradycji komiksu: każdy może stać się autorem ilustrowanej historyjki. konkursy reklamowe
0 1 0 0 5 23.09.2004 Jacek SzlakPoczta w hipermarkecieJakiś czas temu wraz z paragonem w hipermarkecie otrzymałem ulotkę nowej usługi. Ma ona polegać na tym, że wszelkie opłaty związane z domem, a więc prąd, gaz, telefon, raty za produkty, składki ubezpieczeniowe – te wszystkie rachunki mogę uregulować w kasach sklepów, stacji benzynowych, wszędzie tam, gdzie znajdę odpowiednie logo. Co więcej, w ten sam sposób można doładować telefon! handel detaliczny
0 1 0 0 6 21.10.2004 Jacek SzlakSklep z emeryturąStarsi ludzie nie należą do elity klienteli hipermarketów. Jednak wraz z zaostrzającą się konkurencją ta grupa docelowa, dotychczas niezagospodarowana, znalazła się na marketingowym celowniku. Powstał projekt powierzenia wypłat emerytur hipermarketom. handel detaliczny
0 1 0 0 0 27.10.2004 Jacek SzlakHipermarket na ropęAktywność dużych sieci handlowych nie zna granic. Obecnie hipermarkety przymierzają się do ekspansji na rynek paliwowy. Uzupełnieniem ofert handlowych i usług finansowych w wielkich sklepach mają stać się stacje benzynowe. handel detaliczny