Poczta w hipermarkecie - Marketing przy Kawie
Poczta w hipermarkeciePoczta w hipermarkeciePoczta w hipermarkeciePoczta w hipermarkecie

Poczta w hipermarkecie

Poczta w hipermarkecie
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Jakiś czas temu wraz z paragonem w hipermarkecie otrzymałem ulotkę nowej usługi. Ma ona polegać na tym, że wszelkie opłaty związane z domem, a więc prąd, gaz, telefon, raty za produkty, składki ubezpieczeniowe – te wszystkie rachunki mogę uregulować w kasach sklepów, stacji benzynowych, wszędzie tam, gdzie znajdę odpowiednie logo. Co więcej, w ten sam sposób można doładować telefon!

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja