Samochód za zdjęcieSamochód za zdjęcieSamochód za zdjęcieSamochód za zdjęcie

Samochód za zdjęcie

Samochód za zdjęcie
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

W konkursie Sloggi, pokazując pupę, można wygrać samochód. Są dwa warunki: trzeba być kobietą i mieszkać w Holandii. Koncern Daewoo miał świetny pomysł, jak – korzystając z popularności bielizny Sloggi – odświeżyć swój wizerunek i wyjść poza starzejącą się już grupę docelową.

Zamiast kolejnej akcji „wymyśl hasło reklamowe, dostaniesz nasz produkt”, których obecnie pełno w Internecie, albo „przyślij zdjęcie, umieścimy vię na naszej etykietce”, jak w ostatniej akcji Tymbarku, zaproponowany został konkurs zabawny i z pieprzykiem.

Aby wziąć udział w konkursie, należy przesłać zdjęcie swojej pupy – oczywiście w dowolnym stroju, niekoniecznie w skąpej bieliźnie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja