W konkursie Sloggi, pokazując pupę, można wygrać samochód. Są dwa warunki: trzeba być kobietą i mieszkać w Holandii. Koncern Daewoo miał świetny pomysł, jak – korzystając z popularności bielizny Sloggi – odświeżyć swój wizerunek i wyjść poza starzejącą się już grupę docelową.Zamiast kolejnej akcji „wymyśl hasło reklamowe, dostaniesz nasz produkt”, których obecnie pełno w Internecie, albo „przyślij zdjęcie, umieścimy vię na naszej etykietce”, jak w ostatniej akcji Tymbarku, zaproponowany został konkurs zabawny i z pieprzykiem.
Aby wziąć udział w konkursie, należy przesłać zdjęcie swojej pupy – oczywiście w dowolnym stroju, niekoniecznie w skąpej bieliźnie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.