Epidemia komiksów - Marketing przy Kawie
Epidemia komiksówEpidemia komiksówEpidemia komiksówEpidemia komiksów

Epidemia komiksów

Epidemia komiksów
Katarzyna Ogórek

Katarzyna Ogórek

-

Katarzyna Ogórek

Katarzyna Ogórek

Kampania reklamowa Heyah szybko stała się elementem naszej codzienności. Po inwazji czerwonej łapy na billboardy, strony poczytnej prasy oraz ekran telewizyjny czas na kolejny etap wirusowego zakażenia. Tym razem Heyah powraca do przygasającej tradycji komiksu: każdy może stać się autorem ilustrowanej historyjki.

Na tym pomyśle opiera się najnowszy konkurs Heyah pod hasłem „Narysuj Heyah komiks”. Wszystkie nadesłane rysunki zostaną umieszczone na stronie internetowej i będą podlegać ocenie internautów. Temat absolutnie dowolny. Wystarczy rozwinąć skrzydła wyobraźni. Specjalna komisja wyłoni zwycięzców konkursu. Do wygrania są gadżety związane z Heyah.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja