Koniec z kodami - Marketing przy Kawie
Koniec z kodamiKoniec z kodamiKoniec z kodamiKoniec z kodami

Koniec z kodami

Koniec z kodami
Maria Rosiek-Żurczak

Maria Rosiek-Żurczak

-

Maria Rosiek-Żurczak

Maria Rosiek-Żurczak

Już wkrótce, kupując serek firmy Kraft, żyletki Gillette czy odzież marki Benetton, zamiast tradycyjnych kodów kreskowych, zobaczymy na nich niewielkie paski ze znacznikami radiowymi, pełniącymi rolę zabezpieczenia przed kradzieżą, a jednocześnie identyfikatora produktów.

Postęp technologiczny jest nieunikniony. Już w niedalekiej przyszłości będziemy musieli pożegnać się, być może na zawsze, z kodami kreskowymi. Zastąpić je mają metki radiowe, czyli tagi RFID (Radio Frequency Identification). Zdaniem specjalistów tagi mają zrewolucjonizować zarządzanie łańcuchem dostaw, dzięki nim możliwa będzie bowiem szybka aktualizacja danych o dostępnych towarach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to