Już wkrótce, kupując serek firmy Kraft, żyletki Gillette czy odzież marki Benetton, zamiast tradycyjnych kodów kreskowych, zobaczymy na nich niewielkie paski ze znacznikami radiowymi, pełniącymi rolę zabezpieczenia przed kradzieżą, a jednocześnie identyfikatora produktów.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Postęp technologiczny jest nieunikniony. Już w niedalekiej przyszłości będziemy musieli pożegnać się, być może na zawsze, z kodami kreskowymi. Zastąpić je mają metki radiowe, czyli tagi RFID (Radio Frequency Identification). Zdaniem specjalistów tagi mają zrewolucjonizować zarządzanie łańcuchem dostaw, dzięki nim możliwa będzie bowiem szybka aktualizacja danych o dostępnych towarach.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |