Hipermarket na ropęHipermarket na ropęHipermarket na ropęHipermarket na ropę

Hipermarket na ropę

Hipermarket na ropę
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Aktywność dużych sieci handlowych nie zna granic. Obecnie hipermarkety przymierzają się do ekspansji na rynek paliwowy. Uzupełnieniem ofert handlowych i usług finansowych w wielkich sklepach mają stać się stacje benzynowe.

Jak donosi Gazeta Wyborcza M. Musiał, Hipermarkety przejmują rynek paliw, Gazeta Wyborcza, 25-10-2004), hipermarkety zamierzają wejść na rynek paliwowy. Największe sieci planują w Polsce otwarcie własnych stacji benzynowych, początkowo w okolicach sklepów, potem zaś rozszerzyć działalność w miarę potrzeb.

Postępująca integracja usług oferowanych w hipermarketach dobrze świadczy o kierunku zachodzących w nich przemian.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja