Aktywność dużych sieci handlowych nie zna granic. Obecnie hipermarkety przymierzają się do ekspansji na rynek paliwowy. Uzupełnieniem ofert handlowych i usług finansowych w wielkich sklepach mają stać się stacje benzynowe.Jak donosi Gazeta Wyborcza M. Musiał, Hipermarkety przejmują rynek paliw, Gazeta Wyborcza, 25-10-2004), hipermarkety zamierzają wejść na rynek paliwowy. Największe sieci planują w Polsce otwarcie własnych stacji benzynowych, początkowo w okolicach sklepów, potem zaś rozszerzyć działalność w miarę potrzeb.
Postępująca integracja usług oferowanych w hipermarketach dobrze świadczy o kierunku zachodzących w nich przemian.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.