0 1 0 0 1 20.07.2016 Dawid BugajskiE-mail i SMS marketing – czy robisz to legalnie?E-mail marketing służy firmom do wysyłania newsletterów, autoresponderów oraz innych wiadomości. Tą drogą można dostarczać odbiorcom wiedzy, angażować ich, stymulować sprzedaż. Podobnie jest z wiadomościami tekstowymi (SMS). Warto się jednak zastanowić: czy wysyłka moich e-maili jest legalna? e-mail marketing marketing bezpośredni marketing mobilny prawo
0 1 0 0 1 18.11.2015 Maciej ChmieleckiDane osobowe w marketingu – administrator danychKto jest administratorem danych osobowych zbieranych podczas akcji marketingowej? Klient, który tę akcję zleca, czy agencja, która tę akcję organizuje? To chyba najczęściej pojawiające się pytanie dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych w układzie klient – agencja. Oto odpowiedź. prawo
0 1 0 0 0 22.07.2015 Zbigniew Okoń„Podatek piwny” również od reklamy w punktach sprzedażyW ciągu ostatnich miesięcy zapadło kilku ważnych wyroków NSA dotyczących marketingu napojów alkoholowych. Jednym z nich jest wyrok z 31 marca 2015 roku (II FSK 707/13)1, odnoszący się do zakresu zastosowania tzw. podatku piwnego. To opłata od reklamy napojów alkoholowych, przewidziana w art. 13[2] Ustawy o wychowaniu w trzeźwości. prawo
0 1 0 0 1 10.07.2014 R. Wozba, M. PaczewskiNowe obowiązki informacyjne w e-commerce – lepiej dostosować się do nich już dziśPod koniec grudnia zacznie obowiązywać w Polsce nowa ustawa o prawach konsumenta. Jakie nowe obowiązki nałoży ona na e-sprzedawców? Na co narażają się ci, którzy się do tych obowiązków nie dostosują? prawo
0 1 0 0 0 19.03.2014 Agnieszka WitaszekNiechciane telefony a spam SMS-owyWiększość osób odbiera co jakiś czas telefon z ofertą zakupu „atrakcyjnego” produktu lub usługi. SMS-ów z podobnymi ofertami dostają oni już znacznie mniej. Dlaczego tak się dzieje? prawo
0 1 0 0 0 18.12.2013 Adam MyziakJak przygotować się do zmiany w przepisach o ochronie danych osobowychNajpóźniej w połowie 2016 roku zacznie obowiązywać unijne rozporządzenie, które wyznacza nowe obowiązki administratorów danych osobowych. Przewiduje ono też wysokie kary za nieprzestrzeganie tych obowiązków. Oto 5 zasad, których należy się trzymać, by móc spokojnie oczekiwać wejścia nowych przepisów. prawo