Nowe obowiązki informacyjne w e-commerce – lepiej dostosować się do nich już dziśNowe obowiązki informacyjne w e-commerce – lepiej dostosować się do nich już dziśNowe obowiązki informacyjne w e-commerce – lepiej dostosować się do nich już dziśNowe obowiązki informacyjne w e-commerce – lepiej dostosować się do nich już dziś

Nowe obowiązki informacyjne w e-commerce – lepiej dostosować się do nich już dziś

Nowe obowiązki informacyjne w e-commerce – lepiej dostosować się do nich już dziś
R. Wozba, M. Paczewski

R. Wozba, M. Paczewski

-

R. Wozba, M. Paczewski

R. Wozba, M. Paczewski

Pod koniec grudnia zacznie obowiązywać w Polsce nowa ustawa o prawach konsumenta. Jakie nowe obowiązki nałoży ona na e-sprzedawców? Na co narażają się ci, którzy się do tych obowiązków nie dostosują?

E-commerce to jedna z najprężniej rozwijających się form działalności handlowej na świecie. Najpowszechniejszą jej formą są oczywiście e-sklepy oraz inne platformy internetowe, poprzez które można nabywać produkty i usługi. Konsumenci korzystają też z możliwości kupowania przez telefon, a coraz częściej również z rozwiązań takich jak zakup przez aplikacje elektroniczne dostępne na smartfonie czy w inteligentnym telewizorze.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się