Większość osób odbiera co jakiś czas telefon z ofertą zakupu „atrakcyjnego” produktu lub usługi. SMS-ów z podobnymi ofertami dostają oni już znacznie mniej. Dlaczego tak się dzieje?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Wydawać by się mogło, że stopień uciążliwości telemarketingu jest dużo większy w porównaniu do komunikacji SMS-owej i jego dopuszczalność powinna w każdym wypadku zależeć od wyraźnej, dobrowolnej oraz w pełni świadomej zgody odbiorców.
Na gruncie obowiązujących przepisów sytuacja jest jednak odwrotna. Marketing bezpośredni (reklama, składanie ofert zakupu) poprzez rozmowy telefoniczne odbywa się zazwyczaj w ramach tzw.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |