0 1 0 0 0 6.03.2017 Jacek BarankiewiczRODO: co warto wiedzieć, żeby spać spokojnieOd 25 maja 2018 roku będzie miało zastosowanie ogólnounijne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych. RODO w ogromnym stopniu wpłynie na możliwości prowadzenia marketingu bezpośredniego. Jak doszło do jego powstania? Jakie jest jego znaczenie dla świata biznesu? Na czym polegać będą zmiany? prawo
0 1 0 0 0 18.01.2017 Maria Pietrzyk-WdowiakKolejna kłoda podatkowa, czyli rozliczenie akcji marketingowejUsługa organizacji akcji marketingowej i wydania nagród nie powinna być traktowana jako świadczenie kompleksowe – tak aktualnie orzekają sądy. Dostosowanie oferty działań do potrzeb klienta i zminimalizowanie ryzyka przedsiębiorcy nie jest jedynym problemem agencji marketingowych. marketing bezpośredni prawo programy lojalnościowe i crm
0 1 0 0 0 16.12.2016 Maria Pietrzyk-WdowiakPodatkowe blaski i cienie akcji marketingowychWielkie hura! – i decydujemy się na akcję marketingową. Potem rozważamy, czy warto podpisać umowę z agencją, czy samodzielnie opracować ten prosty z pozoru plan zdobycia i zatrzymania klienta. Damy radę czy mają nas wyręczyć inni. prawo
0 1 0 0 0 29.11.2016 Maria Pietrzyk-WdowiakNagroda przyznana w działaniu marketingowym a podatek PITŹle przemyślana promocja lub inne działanie marketingowe może zniechęcić potencjalnego odbiorcę. Zwłaszcza wtedy, gdy wygra on kolejną niepotrzebną mu nagrodę, od której niespodziewanie będzie musiał zapłacić podatek PIT. Klient może poczuć się urażony albo oszukany i nie przyjąć upominku. A w przyszłości wybierze taki sklep czy firmę, której promocje nie będą nadszarpywały jego kieszeni. prawo promocje sprzedaży
0 1 0 0 0 28.11.2016 Maria Pietrzyk-WdowiakOpodatkowany prezent świątecznyŹle przemyślany firmowy upominek może narazić obdarowanego na dodatkowe koszty podatkowe. Co zrobić, aby tego uniknąć? Jak zaoszczędzić klientowi czy pracownikowi kłopotów z urzędem skarbowym? Jak rozliczyć taki wydatek? prawo
0 1 0 0 0 22.08.2016 Agnieszka Grzesiek-KasperczykJak zebrać bazę konsumentów w legalny sposóbJak zbudować bazę odbiorców kampanii e-mail marketingowych? Znawcy tematu wskazują, że najlepiej zrobić to od początku do końca samodzielnie – zgodnie z koncepcją permission marketingu oraz najnowszym trendem #BeMoreHuman. prawo