Dane osobowe w marketingu – administrator danychDane osobowe w marketingu – administrator danychDane osobowe w marketingu – administrator danychDane osobowe w marketingu – administrator danych

Dane osobowe w marketingu – administrator danych

Dane osobowe w marketingu – administrator danych
Maciej Chmielecki

Maciej Chmielecki

-

Maciej Chmielecki

Maciej Chmielecki

Kto jest administratorem danych osobowych zbieranych podczas akcji marketingowej? Klient, który tę akcję zleca, czy agencja, która tę akcję organizuje? To chyba najczęściej pojawiające się pytanie dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych w układzie klient – agencja. Oto odpowiedź.

Mówimy oczywiście tylko o takich działaniach marketingowych, w kontekście których pozyskiwane są dane osobowe. Na przykład zbierane są leady, budowana jest baza mailingowa lub dane są zbierane w celu organizacji konkursu.

Odpowiednie przypisanie funkcji administratora danych osobowych (ADO) jest istotne, ponieważ wiąże się z nią szereg obowiązków, np.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja