Kto jest administratorem danych osobowych zbieranych podczas akcji marketingowej? Klient, który tę akcję zleca, czy agencja, która tę akcję organizuje? To chyba najczęściej pojawiające się pytanie dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych w układzie klient – agencja. Oto odpowiedź.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Mówimy oczywiście tylko o takich działaniach marketingowych, w kontekście których pozyskiwane są dane osobowe. Na przykład zbierane są leady, budowana jest baza mailingowa lub dane są zbierane w celu organizacji konkursu.
Odpowiednie przypisanie funkcji administratora danych osobowych (ADO) jest istotne, ponieważ wiąże się z nią szereg obowiązków, np.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.