0 4 0 0 0 28.02.2019 Testa CommunicationsSukces Zimowego Narodowego sukcesem łyżwiarstwaJeszcze do 3 marca na PGE Narodowym trwa Zimowy Narodowy. To największe lodowisko w Polsce. Jedna z najciekawszych zimowych atrakcji stolicy licznie przyciąga fanów łyżew. Hitem tegorocznej edycji są „Poranki dla dzieci z PGE Energia Ciepła”. Z zajęć tych w bieżącym sezonie skorzystało już prawie 6 tys. dzieci, co jest potwierdzeniem coraz większej popularności łyżwiarstwa wśród najmłodszych. marketing polityczny i miejsc marketing sportowy public relations
0 1 0 0 3 28.01.2015 Tomasz BorejzaKraków może być wzoremSą miasta, które opowiada się historią sukcesu. To Nowy Jork, Londyn, Bangalore, Kopenhaga, Paryż. Są i takie, których teraźniejszość znaczy porażka – jak Detroit lub Glasgow. Polskich miast na razie nie opowiada się w ten sposób. Choć jest kandydat do tego, by to zmienić. To Kraków. marketing polityczny i miejsc
5 12 0 0 0 24.10.2016 Bartosz NassalskiAmerykańska kampania prezydencka w social mediaJak zmobilizować milenialsów do głosowania i przekonać do siebie jak największą grupę wyborców? Oczywiście z wykorzystaniem mediów społecznościowych – to właśnie do social media przenosi się spory ciężar kampanii prezydenckiej. marketing polityczny i miejsc marketing społecznościowy
0 2 0 0 2 19.05.2005 Wiesław GałązkaNie wystarczy być – kreacja wizerunkuChcąc być politykiem, nie wystarczy być sobą. Ted Bates, jeden z najsłynniejszych fachowców w świecie reklamy, powiedział: „Z każdego produktu można zrobić Niepowtarzalną Ofertę Handlową”. Podobnie jest z politykami. Dziś podajemy sposoby kreacji wizerunku polityka oraz krótkie vademecum starającego się o mandat. marketing polityczny i miejsc
4 28 0 0 1 12.02.2013 Justyna MądroJak walczyć o swoje (miasto)Organizacje i inicjatywy społeczne mają coś, co powoduje ukłucie zazdrości u specjalistów od marketingu z firm komercyjnych. Ruch społeczny rzeczywiście angażuje swoich uczestników oraz odbiorców i daje im poczucie sprawstwa. Oni sami stanowią narzędzie komunikacji, wspierając formalnych organizatorów. marketing polityczny i miejsc
2 10 0 0 2 20.07.2016 Joanna BurdekPrzybić piątkę z miastem? To możliwe!Niedawno mogliśmy przeczytać o ciekawej promocji marki Gdańsk. Miasto rozpoczęło współpracę z firmą odzieżową Diverse. Wyprodukowała ona kolekcję ubrań z lokalnymi symbolami, m.in. stoczniami i hashtagiem #ILoveGDN. Dochód ze sprzedaży gdańskich ubrań ma być przeznaczony na ratowanie słynnych żurawi ze stoczni. Fajne? Owszem! Nowatorskie? Pewnie. marketing polityczny i miejsc