Przybić piątkę z miastem? To możliwe!Przybić piątkę z miastem? To możliwe!Przybić piątkę z miastem? To możliwe!Przybić piątkę z miastem? To możliwe!
Produkt znanej marki może przypominać o miejscu jej pochodzenia (fot. Diverse)

Przybić piątkę z miastem? To możliwe!

Przybić piątkę z miastem? To możliwe!
Joanna Burdek

Joanna Burdek

-

właścicielka i strateg, Brand Useful

Joanna Burdek

Joanna Burdek

właścicielka i strateg
Brand Useful

Strateżka i doradczyni marketingowa. Wspólnie z mężem prowadzi agencję Brand Useful (www.branduseful.pl), w której stosują zasady h2h marketingu i metodologię brand purpose. Na co dzień pracuje dla największych marek i prowadzi szkolenia. Jest autorką publikacji o tematyce marketingowej oraz powieści „Rudy kot bez rodowodu i zielony korytarz”.

Niedawno mogliśmy przeczytać o ciekawej promocji marki Gdańsk. Miasto rozpoczęło współpracę z firmą odzieżową Diverse. Wyprodukowała ona kolekcję ubrań z lokalnymi symbolami, m.in. stoczniami i hashtagiem #ILoveGDN. Dochód ze sprzedaży gdańskich ubrań ma być przeznaczony na ratowanie słynnych żurawi ze stoczni. Fajne? Owszem! Nowatorskie? Pewnie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się