0 11 0 0 0 4.04.2018 Robert StępowskiDojrzały marketing miast i regionów. 10 przykładów z PolskiNie trzeba wydawać milionów, aby osiągać założone cele marketingowe. Wiedzą to już miasta i regiony, które coraz częściej konsekwentnie i w przemyślany sposób realizują swoje działania promocyjne. Marketing terytorialny wszedł wreszcie w fazę dojrzałości. badania marketingowe marketing miejsc
4 5 0 0 0 28.09.2017 Mateusz LubczańskiAfera billboardowa – drogi prezent dla opozycji?Zaczęło się niewinnie: m.in. w Warszawie i Krakowie pojawiły się czarne billboardy z hasłem „Niech zostanie tak, jak było”. Co to takiego? Znów coś w rodzaju stoperanowego „Nie biegam”? – można było pomyśleć. Ale rzeczywistość okazała się w inny sposób zaskakująca. Kampania dotyczy zmian w sądownictwie, a jej finansowanie jest co najmniej zastanawiające. marketing miejsc
2 8 0 0 0 11.09.2018 Joanna BurdekPubliczne kampanie na piątkę z plusem. Regiony startują z nowoczesną promocjąOstatnie miesiące były czasem stagnacji w dziedzinie kampanii społecznych. Mało się działo. Ale idzie jesień i polityczne wydarzenia sezonu wymuszają na samorządowcach większą aktywność promocyjną. Mimo wszystko w ciągu minionych tygodni rozpoczęło się kilka ciekawych kampanii publicznych o tematyce społecznej, promocji regionów i miast. Pięć z nich wybrała i omawia Joanna Burdek (Brand Useful). event marketing kampanie społeczne marketing miejsc
0 11 0 0 1 10.05.2017 Robert Stępowski10 najciekawszych działań promocyjnych polskich miast i regionów w 2016 rokuMiasta i regiony realizują coraz mniej typowych kampanii wizerunkowych. Mimo to w 2016 roku na promocję wydały ponad 666 mln zł. Najczęściej promowały się poprzez eventy, udział w targach czy wydawnictwa. Subiektywny ranking tego rodzaju działań z ubiegłego roku zestawił dla nas Robert Stępowski, założyciel serwisu MarketingMiejsca.com.pl. marketing miejsc
0 7 0 0 0 17.04.2013 Jakub MüllerUlubiony plakat Żelaznej Damy„Cudownie!” – krzyknęła ponoć Margaret Thatcher, gdy zobaczyła kreacje z kampanii reklamowej, przygotowanej na jej polecenie przez agencję Saatchi & Saatchi. Po raz pierwszy w historii Wielkiej Brytanii o wyniku wyborów zadecydowała wtedy reklama. marketing miejsc
0 3 0 0 0 1.02.2007 Jakub MüllerMarketing miejsc: atrakcyjny slogan to nie wszystkoOdpowiedni wizerunek połączony z reputacją tworzy markę – obecnie warunek istnienia wolnego rynku i swobodnej wymiany towarów, usług i idei. Gdy słyszymy o budowie marki miejsc (miast, państw i gmin), automatycznie nasuwa nam się skojarzenie z brandingiem dotyczącym produktów komercyjnych. Choć istnieją cechy wspólne obydwu procesów, zdecydowanie przeważają różnice. marketing miejsc