Jak walczyć o swoje (miasto)Jak walczyć o swoje (miasto)Jak walczyć o swoje (miasto)Jak walczyć o swoje (miasto)
W walce na przekazy liczy się pomysłowy kontekst (fot. Modraszek Kolektyw)

Jak walczyć o swoje (miasto)

Jak walczyć o swoje (miasto)
Justyna Mądro

Justyna Mądro

-

Justyna Mądro

Justyna Mądro

Organizacje i inicjatywy społeczne mają coś, co powoduje ukłucie zazdrości u specjalistów od marketingu z firm komercyjnych. Ruch społeczny rzeczywiście angażuje swoich uczestników oraz odbiorców i daje im poczucie sprawstwa. Oni sami stanowią narzędzie komunikacji, wspierając formalnych organizatorów.

Marketing szeptany i bezpośredni kontakt między uczestnikami ruchu a osobami z ich otoczenia to najbardziej wartościowe formy komunikacji. Budzą zaufanie. Za sprawą autentycznego angażowaniu gwarantują szerokie dotarcie z komunikatem.

Dzięki temu mechanizmowi informacje o Krakowskim Alarmie Smogowym rozeszły się w tempie błyskawicznym. Nie bez znaczenia był też fakt, że zagrożenie dotyczy mieszkańców osobiście.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się