4 1 0 0 0 3.12.2014 Bartosz NassalskiUkraina i Rosja: oddolne akcje jako element wojny propagandowejŁadna Ukrainka opowiadająca o walce z dyktatorem, humanitarna wystawa z okropnościami wojny, śpiewający kierowca ciężarówki. Nie da się już odróżnić, czy coś jest prywatną, oddolną inicjatywą, czy zawoalowanym działaniem propagandowym finansowanym przez rząd. Wystarczy, że przekaz jest prosty i atrakcyjnie podany. marketing polityczny i miejsc public relations
1 1 0 0 5 4.02.2009 Jakub MüllerAniołki JarosławaSpot reklamowy „Prawa i Sprawiedliwości” z udziałem trzech posłanek i prezesa Jarosława Kaczyńskiego od kilku dni zawładnął najważniejszymi stacjami telewizyjnymi. Profesjonalna, warta kilka milionów złotych kampania ma zmienić wizerunek partii i przyciągnąć nową grupę wyborców. Reklama wygląda całkiem obiecująco aż do momentu, kiedy w kadr wchodzi Jarosław Kaczyński – komentuje dr Jarosław Flis, socjolog z UJ. To kolejny dowód na nieprawdziwość twierdzenia, że wizerunek polityka można kształtować równie łatwo, jak markę produktu. marketing polityczny i miejsc
0 1 0 0 4 12.04.2007 Zbigniew WesołowskiSztuka sprzedawania miejscWbrew pozorom określenie ,,sztuka sprzedawania miejsc” nie jest tytułem kolejnego cudownego poradnika bądź kursu. To inaczej marketing terytorialny, często nazywany również marketingiem miejsc, miast, regionów czy nawet marketingiem usług publicznych. marketing polityczny i miejsc
0 21 0 0 0 5.12.2012 Magdalena BasiakGender Gap – wartość dodana marki Obama6 listopada Barack Obama ponownie wygrał wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych. W jaki sposób zdołał drugi raz podbić serca wyborców? W dużej mierze przyczyniło się do tego podjęcie w debacie politycznej tematu nierówności w traktowaniu kobiet i mężczyzn – Gender Gap. marketing polityczny i miejsc
1 6 0 0 0 2.03.2017 Mateusz LubczańskiCyfrowa broń rodziny TrumpIvanka Trump jest córką wyjątkowo kontrowersyjnego prezydenta Stanów Zjednoczonych. Okazuje się, że zamiast stać w cieniu, może zostać jedną z najbardziej wpływowych osób w kraju. Co więcej, to idealna broń w arsenale rodziny Trumpów. marketing polityczny i miejsc
0 7 0 0 5 23.03.2011 Sabina PtaśInteraktywne centrum zamiast pomnikaZaprojektować elementy identyfikacji wizualnej Instytutu Dialogu Międzykulturowego im. Jana Pawła II – to sprawa sporego kalibru. Wielkość wyzwania wynikała tu przede wszystkim ze znaczenia postaci patronującej ośrodkowi, budzącej silne emocje wielu osób na całym świecie. Niełatwym zadaniem było też odpowiednie zawarcie w projekcie idei dialogu między ludźmi, którą krzewić chce teraz Instytut działający przy powstającym w krakowskich Łagiewnikach Centrum Jana Pawła II „Nie lękajcie się!”. Ze wszystkimi tymi celami i założeniami zmierzyła się agencja kreatywna Wallstreet Different Creature z Krakowa. marketing polityczny i miejsc