Amerykańska kampania prezydencka w social mediaAmerykańska kampania prezydencka w social mediaAmerykańska kampania prezydencka w social mediaAmerykańska kampania prezydencka w social media
W tej grze żarty wystrzela się jak zatrute strzały (fot. Snapchat)

Amerykańska kampania prezydencka w social media

Amerykańska kampania prezydencka w social media
Bartosz Nassalski

Bartosz Nassalski

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Bartosz Nassalski

Bartosz Nassalski

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Jak zmobilizować milenialsów do głosowania i przekonać do siebie jak największą grupę wyborców? Oczywiście z wykorzystaniem mediów społecznościowych – to właśnie do social media przenosi się spory ciężar kampanii prezydenckiej.

Jesteśmy już po trzech telewizyjnych debatach kandydatów na urząd prezydenta Stanów Zjednoczonych, w których udział wzięli Hillary Clinton oraz Donald Trump. W mediach znów wiele mówi się o tym, jak ogromny wpływ na szanse wygranej w wyborach mają bezpośrednie konfrontacje.

Dziennikarze wciąż powracają przy tym do debaty JFK kontra Nixon, w której m.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja