2 29 0 0 0 28.09.2012 Dorota BidzińskaReklama najbliżej ciałaGuerrilla marketing przekonuje, że najlepszą przestrzenią reklamową jest ta, w której nikt się reklamy nie spodziewa. Świadczy o tym rosnąca popularność komercyjnych murali i reklam ukrytych w przestrzeni miejskiej, na chodnikach i w autobusach. Ale doskonałą przestrzenią reklamową może być też ludzkie ciało. design marketing partyzancki
1 4 0 0 0 18.03.2008 Paweł BąkByć jak BanksyOd czasu słynnego pisuaru Duchampa niemożliwe w świecie sztuki nie istnieje. Brak wyraźnych granic oddzielających sztukę od tego, co sztuką nie jest sprawia, że na jej salonach zawitać mogą i kobiety obierające ziemniaki, i piramidy zbudowane z wypchanych zwierząt, i rozebrana do naga kompania reprezentacyjna Wojska Polskiego. Na dobre zadomowili się na nich również twórcy graffiti. marketing partyzancki public relations zarządzanie marką
3 8 0 0 1 20.08.2014 Martyna KosakowskaGra o tron? Raczej o króla. 7 kreatywnych przykładów, jak pozyskiwać kandydatów do pracyNajwiększą bolączką HR-owców w 2014 roku – jak wynika z raportu „HR-owca portret własny”, opublikowanego w czerwcu przez portal Pracuj.pl – jest zbyt mała liczba napływających aplikacji. Jak więc skutecznie rekrutować? Poniżej kilka inspirujących kampanii. marketing partyzancki
8 4 0 0 1 4.12.2013 Jacek SzlakMała rzecz, a cieszy – baloniki, kłódki, mydło czy zabawki w akcjach partyzanckichProsty pomysł, który rozwiązuje jakiś prawdziwy problem: z doświadczeniem klienta, z wizerunkiem marki, a czasem pomaga rozwiązywać rzeczywiste problemy społeczne. Prosty, tani, partyzancki, a przez to atrakcyjny, niecodzienny, zwracający uwagę lub – o wiele ważniejsze – nakłaniający do określonej aktywności. ambient media marketing partyzancki
2 1 0 0 0 5.11.2008 Anna DrabarzPartyzanci na lotniskachReklama ma przed sobą zawsze dwie możliwości: celnie trafić w potrzebę klienta albo ją po prostu stworzyć. Powinna bacznie obserwować jego ruchy, towarzyszyć w codziennej wędrówce i w idealnym momencie dotrzeć do niego z ofertą. Powiązanie reklamy z bezprzewodowym Internetem, dzięki któremu przekaz można lepiej dostosować do sytuacji i zwyczajów odbiorcy, stwarza szansę na bardziej czułe śledzenie jego zachowań i oddziaływanie na bieżące decyzje. marketing partyzancki
3 2 0 0 0 9.07.2008 Patryk GutPomnik dla enkawudzistyJak wiadomo, po spożyciu alkoholu następują pewne efekty uboczne – syndrom dnia następnego, czyli kac. Aby problem zlikwidować, trzeba go najpierw dobrze rozpracować. Któż mógł to zrobić lepiej niż Rosjanin? marketing partyzancki