0 5 0 0 1 27.06.2007 Justyna KoziołStriptiz wpisany w krajobrazO tym, że Mur Chiński to jedyna budowla na Ziemi, którą widać z kosmosu, uczą się w szkołach wszystkie chińskie dzieci. I choć żadna kosmiczna relacja nie wzmiankuje o widocznych z tej perspektywy ziemskich dokonaniach marketerów, to w Gatwick koło Londynu zrobiono już krok naprzód. W okolicy tamtejszego lotniska pojawiła się reklama, którą co prawda widać zaledwie z wysokości samolotu podchodzącego do lądowania, ale jej mocno nieprzyzwoita treść wywołała zainteresowanie w wymiarze iście kosmicznym. marketing partyzancki
2 13 0 0 1 13.06.2012 Kornelia Głowacka-WolfKpiną i pastiszem. Tym walczą artyści z globalnymi markamiModelki zbyt szczupłe, zbyt gładkie, zbyt opalone – reklam budzących kontrowersje nie brakuje. Czasem chodzi o chwyt marketingowy oparty na skandalu, czasem zaś specjaliści od marketingu najwyraźniej tracą zdolność obiektywnej oceny kreacji. Ostatnio zaprotestowały nie tylko środowiska związane z modą, reklamą i promocją zdrowia, ale i dowcipny artysta. marketing partyzancki
0 1 0 0 0 20.05.2008 Marcin JurekSkrzynka w niszyKto by pomyślał, że w dobie gier on-line i społeczności internetowych stara, dobra zabawa w podchody i „sekreciki” – nieco unowocześniona – stanie się nowym sposobem spędzania wolnego czasu? Geocaching, bo o nim mowa, to zabawa w poszukiwanie skarbów. Jako hobby ma krótką historię, ponieważ związana jest z udostępnieniem technologii GPS cywilom w roku 2000. Uczestnicy odnajdują pozostawione przez innych graczy pojemniki, których położenie określane jest za pomocą współrzędnych geograficznych. marketing partyzancki
0 1 0 0 0 5.11.2009 Jakub MüllerAgencja z zakwaterowaniemSzukasz pracy w reklamie, jesteś zdeterminowany i kreatywny? Możesz skorzystać z oferty kanadyjskiej agencji reklamowej. W grę wchodzi całodobowy staż, bo zainteresowani wręcz zamieszkają w siedzibie agencji. To kolejny przejaw trendu, zgodnie z którym markę promuje nie klasyczna kreacja reklamowa, ale akcja udająca, że reklamą nie jest. W tym przypadku – projekt rekrutacyjny. marketing partyzancki
2 5 0 0 2 11.01.2012 Katarzyna ZemlikPrześpij się u nas – i spróbuj ukraść Banksy’egoJeden z australijskich hoteli stracił ostatnio zdobiące go znane dzieło Banksy’ego. Kradzieży dokonały w brawurowym stylu dwie młode kobiety. Co robi obrabowany: sarka na zdziczenie obyczajów, żąda surowej kary dla sprawczyń i liczy na wysokie odszkodowanie? Nie – nęci chętnych kolejnym artystycznym łupem. marketing partyzancki
1 3 0 0 0 28.06.2012 Jakub MüllerPrzymierzalnie jeszcze nie szyte na miaręPrzymierzalnie w polskich sklepach wciąż mają w sobie tyle romantyzmu i szyku, co przebieralnie na basenie. Wraz ze zmianą zwyczajów zakupowych konsumentów muszą zmienić się w strefę, w której marki, nie tylko odzieżowe, uwodzą klientów. ambient media customer experience obsługa klienta visual merchandising