0 1 0 0 5 8.07.2004 Jacek SzlakAtrakcyjne książeczkiMężczyźni czytają mniej od kobiet. Aby trend ów zmienić, wydawnictwo Penguin postanowiło dodawać do książek tysiąc funtów. Pieniądze mają rozdawać urodziwe hostessy. Jaki jest haczyk w tej promocji? marketing partyzancki
0 1 0 0 2 26.08.2004 Anna CurzytkoReklama na bieliźnie bije na głowę spot TV„Chodzące reklamy” w polskim wydaniu? Dobrze znany widok: wymęczony człowiek snuje się po ulicy jako ruchomy słup ogłoszeniowy z planszami przypiętymi na brzuchu i plecach. W Nowym Jorku wpadli na lepszy pomysł. Reklama na majteczkach hostess i slipkach modeli przechadzających się po ulicach. Zaskoczenie, szok, oburzenie! A jednak promocja przyniosła większe zainteresowanie publiki niż tradycyjna reklama w telewizji. marketing partyzancki
0 1 0 0 1 15.11.2005 Agnieszka BałazyDziwna nastolatka – Emily The StrangeWygląda na to, że era grzecznych dziewczynek pomału odchodzi do lamusa. Ich miejsce z powodzeniem zastępują pożeraczki popkultury, czczące tajemniczą i ponurą trzynastolatkę, której przygody są tak ciemne jak jej włosy. zarządzanie marką
1 3 0 0 0 5.04.2006 Katarzyna OgórekTrumna i śmierć w służbie reklamyOciekająca krwią sensacja lub niespodziewane przypomnienie o śmiertelności zawsze znajdą swoich fanów – nawet wtedy, gdy użyto tych środków na rzecz krótkiego spotu reklamowego lub wydarzenia promocyjnego. Bo kogo nie zainteresuje nie domknięta trumna stojąca w centrum Rzymu? marketing partyzancki
0 1 0 0 0 11.04.2006 Jakub ŻurawskiRatować Ziemię z Bożą pomocąPomysłowa komunikacja marketingowa bywa bardzo istotna dla propagowania działalności organizacji społecznych. Jednak ludzie chętniej angażują się w coś, co przy małym wysiłku daje spektakularne efekty. Dlatego też apele społeczników, np. ekologów z Greenpeace, muszą cechować się dużą niekonwencjonalnością. A gdyby tak wykorzystać monumentalną figurę Jezusa w Rio? marketing partyzancki
0 2 0 0 3 17.05.2006 Jakub ŻurawskiParujące studnie kawyPrzestrzeń miejska to prawdziwy raj dla pomysłowych praktyków marketingu. Trzeba tylko spojrzeć na poszczególne jej elementy z tej specyficznej, marketingowej strony. Stąd już jedynie mały krok do zaskakującego rozwiązania reklamowego. Bywa, że rozwiązanie takie leży nam u stóp... albo jeszcze niżej. Amerykański producent Folgers w promocji swojej kawy wykorzystał nowojorskie studzienki ściekowe. ambient media