2 29 0 0 0 28.09.2012 Dorota BidzińskaReklama najbliżej ciałaGuerrilla marketing przekonuje, że najlepszą przestrzenią reklamową jest ta, w której nikt się reklamy nie spodziewa. Świadczy o tym rosnąca popularność komercyjnych murali i reklam ukrytych w przestrzeni miejskiej, na chodnikach i w autobusach. Ale doskonałą przestrzenią reklamową może być też ludzkie ciało. design marketing partyzancki
1 3 0 0 0 28.06.2012 Jakub MüllerPrzymierzalnie jeszcze nie szyte na miaręPrzymierzalnie w polskich sklepach wciąż mają w sobie tyle romantyzmu i szyku, co przebieralnie na basenie. Wraz ze zmianą zwyczajów zakupowych konsumentów muszą zmienić się w strefę, w której marki, nie tylko odzieżowe, uwodzą klientów. ambient media customer experience obsługa klienta visual merchandising
4 10 0 0 1 27.06.2012 Martyna BieniasGłodny nie myślisz rozsądnieCzy głodni ludzie popełniają więcej głupstw? Zdaniem twórców rosyjskiej kampanii Snickersa – tak. Teren zaś, który głupota dotknęła, radzą oni oznaczać specjalnie przygotowaną taśmą „Hunger Attack”. marketing partyzancki
2 13 0 0 1 13.06.2012 Kornelia Głowacka-WolfKpiną i pastiszem. Tym walczą artyści z globalnymi markamiModelki zbyt szczupłe, zbyt gładkie, zbyt opalone – reklam budzących kontrowersje nie brakuje. Czasem chodzi o chwyt marketingowy oparty na skandalu, czasem zaś specjaliści od marketingu najwyraźniej tracą zdolność obiektywnej oceny kreacji. Ostatnio zaprotestowały nie tylko środowiska związane z modą, reklamą i promocją zdrowia, ale i dowcipny artysta. marketing partyzancki
1 5 0 0 1 13.06.2012 Agnieszka JaszczDobry scenariusz na pewno wzbudzi reakcjęNa billboardach należy umieszczać krótkie hasła i wyraziste elementy graficzne. Wielcy reklamodawcy to wiedzą, jednak Coca-Cola porzuciła ten standard w kampanii promującej nowojorski Tribeca Film Festival. Dzięki temu Diet Coke znalazła uznanie w wąskiej, ale interesującej grupie docelowej, która miała okazję do chwili zabawy, a jednocześnie rozniosła w mediach społecznościowych wiadomości nie tylko o festiwalu, ale i jego sponsorze. marketing partyzancki
0 26 0 0 0 18.04.2012 Katarzyna ZemlikMarketingowe LegopolisJednym z praw natury jest to, że małe osobniki wzbudzają czułość i instynkt opiekuńczy, co gwarantuje im bezpieczeństwo ze strony innych aż do uzyskania wieku, w którym mogą już przetrwać same. A małe billboardy? Z pewnością budzą ciekawość – i nierzadko chęć „przygarnięcia”. Co dopiero mówić o billboardzie zbudowanym z Lego... ambient media marketing partyzancki