11 11 0 0 0 30.06.2017 Joanna BurdekAmbienty na piątkę, czyli 5 razy NCzasem wśród tysięcy przekazów marketingowych napotykamy taki, który sprawia, że robimy wielkie WOOW. To WOOW może wywołać w nas zwykła reklama telewizyjna, ale znacznie częściej taki efekt wzbudzają dobrze przemyślane przedsięwzięcia ambientowe. Prawdziwe ambienty na piątkę. ambient media marketing mobilny marketing wirusowy
2 1 0 0 0 5.11.2008 Anna KrawczykBezpańskie pieniądze w parkuPewnego słonecznego lipcowego dnia kilkunastu mieszkańców Nowego Jorku napotkało na swej drodze niecodzienne zjawisko. Miejscem akcji był Columbus Park w Brooklynie, a niecodziennym zjawiskiem – 100 tysięcy dolarów w gotówce, zamknięte w szklanej gablotce na postumencie w doskonale widocznym miejscu. Zaintrygowani przechodnie reagowali różnie: zdziwieniem, niedowierzaniem, rozbawieniem. Nie wiedzieli, że są obserwowani przez dziesięć ukrytych kamer. marketing partyzancki
0 1 0 0 0 23.05.2007 Jakub MüllerMarka lekkich obyczajówJak pokazuje przykład z Brazylii, w dobie nowych mediów wypromowanie własnej marki może udać się nawet firmie pozbawionej dużych środków finansowych. Tak jak udało się pozarządowej organizacji Davida, skupiającej byłe i obecne... prostytutki. marketing partyzancki
0 14 0 0 0 8.11.2011 Mariusz IgnarMiniaturyzacja w służbie marketinguSkuteczny kanał komunikacji marketingowej zazwyczaj kojarzy się z rozgłosem, rozmachem oraz wiążącymi się z tym wysokimi kosztami, w myśl zasady – większy może więcej. Nie zawsze jednak jest to najlepszy sposób na przedstawienie kluczowej wartości reklamowanego produktu. Czasem mniej (dosłownie) znaczy więcej. Przykłady miniaturyzacji w reklamie zewnętrznej. marketing partyzancki
2 1 0 0 2 27.02.2008 Marta IwańczukNiosą chaos i radośćProcedura jest bardzo prosta – zawsze są jacyś inicjatorzy, którzy w Internecie zamieszczają informacje o czasie, miejscu i zasadach akcji. Później spotykają się i już wszystko zależy od nich. Czasem krzyczą, chodzą bez spodni albo zastygają w bezruchu – najistotniejsze, aby robili to jednocześnie i naturalnie. marketing partyzancki
1 2 0 0 1 17.06.2008 martakZwolnij – nie tylko na widok karetekBillboardy ze zdjęciami pokiereszowanych samochodów, hasła, które mają zachęcać kierowców do zdjęcia nogi z gazu – wszystko to robi wrażenie na coraz mniejszej liczbie odbiorców. Nowe kampanie społeczne muszą – co oczywiste – nieustannie sięgać po świeże pomysły. Z jedną z ciekawszych i dość skutecznych akcji mieli niedawno okazję zetknąć się zmotoryzowani mieszkańcy Nowej Zelandii. marketing partyzancki