Mała rzecz, a cieszy – baloniki, kłódki, mydło czy zabawki w akcjach partyzanckichMała rzecz, a cieszy – baloniki, kłódki, mydło czy zabawki w akcjach partyzanckichMała rzecz, a cieszy – baloniki, kłódki, mydło czy zabawki w akcjach partyzanckichMała rzecz, a cieszy – baloniki, kłódki, mydło czy zabawki w akcjach partyzanckich
„Marzę, żebyś zabrał mnie do domu” (źr. Unidog Thailand)

Mała rzecz, a cieszy – baloniki, kłódki, mydło czy zabawki w akcjach partyzanckich

Mała rzecz, a cieszy – baloniki, kłódki, mydło czy zabawki w akcjach partyzanckich
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Prosty pomysł, który rozwiązuje jakiś prawdziwy problem: z doświadczeniem klienta, z wizerunkiem marki, a czasem pomaga rozwiązywać rzeczywiste problemy społeczne. Prosty, tani, partyzancki, a przez to atrakcyjny, niecodzienny, zwracający uwagę lub – o wiele ważniejsze – nakłaniający do określonej aktywności.

Marketing partyzancki opiera się na prostych i stosunkowo tanich w realizacji pomysłach, które mają przyciągnąć uwagę publiczności. Choć wyrósł z działań lokalnych, w przestrzeni bliskiej marce, obecnie często posiłkuje się technologiami mobilnymi, mediami społecznościowymi czy geolokalizacją.

To chyba naturalne, bo z jednej strony guerrilla marketing nie stoi w miejscu, z drugiej – zwiększa dzięki temu swoją siłę rażenia.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się