Prosty pomysł, który rozwiązuje jakiś prawdziwy problem: z doświadczeniem klienta, z wizerunkiem marki, a czasem pomaga rozwiązywać rzeczywiste problemy społeczne. Prosty, tani, partyzancki, a przez to atrakcyjny, niecodzienny, zwracający uwagę lub – o wiele ważniejsze – nakłaniający do określonej aktywności.
Marketing partyzancki opiera się na prostych i stosunkowo tanich w realizacji pomysłach, które mają przyciągnąć uwagę publiczności. Choć wyrósł z działań lokalnych, w przestrzeni bliskiej marce, obecnie często posiłkuje się technologiami mobilnymi, mediami społecznościowymi czy geolokalizacją.
To chyba naturalne, bo z jednej strony guerrilla marketing nie stoi w miejscu, z drugiej – zwiększa dzięki temu swoją siłę rażenia.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.