Partyzanci na lotniskach - Marketing przy Kawie
Partyzanci na lotniskachPartyzanci na lotniskachPartyzanci na lotniskachPartyzanci na lotniskach

Partyzanci na lotniskach

Partyzanci na lotniskach
Anna Drabarz

Anna Drabarz

-

Anna Drabarz

Anna Drabarz

Reklama ma przed sobą zawsze dwie możliwości: celnie trafić w potrzebę klienta albo ją po prostu stworzyć. Powinna bacznie obserwować jego ruchy, towarzyszyć w codziennej wędrówce i w idealnym momencie dotrzeć do niego z ofertą. Powiązanie reklamy z bezprzewodowym Internetem, dzięki któremu przekaz można lepiej dostosować do sytuacji i zwyczajów odbiorcy, stwarza szansę na bardziej czułe śledzenie jego zachowań i oddziaływanie na bieżące decyzje.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja