Dobry scenariusz na pewno wzbudzi reakcjęDobry scenariusz na pewno wzbudzi reakcjęDobry scenariusz na pewno wzbudzi reakcjęDobry scenariusz na pewno wzbudzi reakcję

Dobry scenariusz na pewno wzbudzi reakcję

Dobry scenariusz na pewno wzbudzi reakcję
Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Na billboardach należy umieszczać krótkie hasła i wyraziste elementy graficzne. Wielcy reklamodawcy to wiedzą, jednak Coca-Cola porzuciła ten standard w kampanii promującej nowojorski Tribeca Film Festival. Dzięki temu Diet Coke znalazła uznanie w wąskiej, ale interesującej grupie docelowej, która miała okazję do chwili zabawy, a jednocześnie rozniosła w mediach społecznościowych wiadomości nie tylko o festiwalu, ale i jego sponsorze.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja