Żywiec Zdrój wybrał Cut The Mustard do obsługi w mediach społecznościowych
  • 0
  • 1
27.01.2021

Żywiec Zdrój wybrał Cut The Mustard do obsługi w mediach społecznościowych

Obsługą marki Żywiec Zdrój w mediach społecznościowych zajmie się Cut The Mustard. Z końcem minionego roku agencja wygrała przetarg.

Od początku stycznia zespół Cut The Mustard odpowiada za przygotowanie strategii i prowadzenie komunikacji na Facebooku, Instagramie, LinkedInie oraz Pintereście. Do zadań agencji należą także proaktywna i reaktywna moderacja oraz analiza rynku i działań konkurencji w ustalonym obszarze.

Firmy współpracowały już wcześniej. W 2019 r. agencja współodpowiadała za przygotowanie koncepcji i realizację promującej segregację plastiku kampanii „Do żółtego kosza”, która zdobyła brązowe Effie w kategorii Positive Change: CSR, edukacja społeczna i pro bono.

  • 1
Żywiec Zdrój wybrał Cut The Mustard

Żywiec Zdrój wybrał Cut The Mustard

27 stycznia 2021