Dior promuje wiosenną kolekcję zdjęciami jak spod pędzla wielkich mistrzów
  • 0
  • 12
25.01.2021

Dior promuje wiosenną kolekcję zdjęciami jak spod pędzla wielkich mistrzów

Dom mody Dior rozpoczął kampanię promocyjną wiosennej kolekcji na 2021 r. W jej ramach bułgarska fotografka Elina Kechicheva stworzyła sesję zdjęciową stylizowaną na obrazy wielkich mistrzów.

Fotografka wykorzystała grę światła i cienia, a modele w swych pozach przypominają postaci z obrazów dawnych mistrzów malarstwa. Zdjęcia dla marki Dior, na których wystąpili Levi Achthoven, Maryel Uchida, Sculy Mejia, Judith Frament i Holly Fischer, zostały zaprojektowane przez Elin Svahn pod kierownictwem Fabiena Barona. Peter Philips zrobił makijaż, a Guido Palau fryzury.

Projektantka kolekcji Maria Grazia Chiuri nawiązuje w niej do kart Tarota. W promocyjnym wideo pojawiają się postaci ucieleśniające wielkie arkana. Pełna magii talia kart ma być inspiracją na niepewne czasy i pozwalać wejrzeć głębiej w rzeczywistość.

Źródło: www.wwd.com

  • 12
Dior

Dior jak mistrzowie malarstwa

25 stycznia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.01.2021

Polacy coraz mniej martwią się o zdrowie, coraz bardziej o pieniądze – badanie Deloitte

Opracowany przez Deloitte indeks niepokoju dla Polski spadł w ciągu miesiąca o 5 p.p., a więc najwięcej wśród badanych krajów europejskich. Wynosi obecnie 2%. Mimo to pogarszają się nastroje polskich konsumentów. Chociaż mniej się boimy o zdrowie własne i bliskich, wyniki najnowszej edycji badania „Global State of the Consumer Tracker” pokazują, że coraz bardziej niepokoją nas kwestie finansowe. Prawie dwie trzecie Polaków obawia się o utrzymanie ciągłości spłaty zadłużenia kredytowego, a 68% z niepokojem patrzy na stan oszczędności.