Dior promuje wiosenną kolekcję zdjęciami jak spod pędzla wielkich mistrzów
  • 0
  • 12
25.01.2021

Dior promuje wiosenną kolekcję zdjęciami jak spod pędzla wielkich mistrzów

Dom mody Dior rozpoczął kampanię promocyjną wiosennej kolekcji na 2021 r. W jej ramach bułgarska fotografka Elina Kechicheva stworzyła sesję zdjęciową stylizowaną na obrazy wielkich mistrzów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 stycznia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.01.2021

Polacy coraz mniej martwią się o zdrowie, coraz bardziej o pieniądze – badanie Deloitte

Opracowany przez Deloitte indeks niepokoju dla Polski spadł w ciągu miesiąca o 5 p.p., a więc najwięcej wśród badanych krajów europejskich. Wynosi obecnie 2%. Mimo to pogarszają się nastroje polskich konsumentów. Chociaż mniej się boimy o zdrowie własne i bliskich, wyniki najnowszej edycji badania „Global State of the Consumer Tracker” pokazują, że coraz bardziej niepokoją nas kwestie finansowe. Prawie dwie trzecie Polaków obawia się o utrzymanie ciągłości spłaty zadłużenia kredytowego, a 68% z niepokojem patrzy na stan oszczędności.