Zamierzasz wykorzystać webinar w swoich działaniach marketingowych lub sprzedażowych? Słusznie. Miej jednak świadomość, że wymaga to przemyślanego planu. Nawet najlepszy webinar nie pomoże w pozyskaniu nowych klientów, jeśli nie będzie częścią szerszej strategii. Jak sprawić, aby był takim elementem, dowiesz się z tego artykułu. Webinary i szkolenia online są skutecznym narzędziem do pozyskiwania wysokiej jakości leadów. Potwierdzają to dane z raportu GoToWebinar (2017). 73% przebadanych liderów marketingu i sprzedaży B2B uznało webinary za wręcz najskuteczniejsze w tej roli. Z kolei według danych udostępnionych przez platformę eventową On24.com 95% firm uważa je za ważne dla swojej strategii marketingowej.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.