Jak włączyć webinary do swojej strategii sprzedaży?Jak włączyć webinary do swojej strategii sprzedaży?Jak włączyć webinary do swojej strategii sprzedaży?Jak włączyć webinary do swojej strategii sprzedaży?
Webinary powinny być częścią strategii content marketingowej (fot. Pixabay)

Jak włączyć webinary do swojej strategii sprzedaży?

Jak włączyć webinary do swojej strategii sprzedaży?

Anna Prończuk-Omiotek

-

AnnaPRO

Anna Prończuk-Omiotek

AnnaPRO

Autorka i współautorka trzech kursów online, w tym „Webinar Master”. Przedsiębiorca, manager i mentor start-upów. Autorka bloga i kanału na YouTube „Anna PRO”, gdzie opowiada, jak robić świetne prezentacje (na scenie i przed kamerą). Od 10 lat dzieli się wiedzą jako prelegentka na konferencjach i webinarach. Szkoliła i doradzała w ponad 250 firmach i instytucjach, m.in. Mercedes-Benz, TEDx, Business Link, Investin. Od czerwca 2019 r. jest mentorem start-upów w Platformie Startowej Unicorn Hub, gdzie doradzała już ponad 70 przedsiębiorcom, jak przygotować prezentację typu pitch. Dzięki temu ich firmy zdobyły dofinansowanie w wysokości 1 mln zł.

Marcin Kociuba

-

strategy & business development manager, Grupa Interia

Marcin Kociuba

strategy & business development manager, Grupa Interia

Odpowiada za przygotowywanie i wdrażanie strategii content marketingowych dla klientów portalu. Od 15 lat pracuje w branży nowych mediów i marketingu. Strateg, marketer, lider zespołu, wykładowca i szkoleniowiec. Pracował dla firm takich jak FreshMail, Onet.pl, Orlen Oil, TVN, Zelmer. Zdarza mu się napisać parę słów (m.in. do magazynów: „Marketer+”, „Nowa Sprzedaż”, „Marketing w Praktyce”) czy wystąpić z prezentacją na konferencjach i warsztatach, a także na uczelniach.

Zamierzasz wykorzystać webinar w swoich działaniach marketingowych lub sprzedażowych? Słusznie. Miej jednak świadomość, że wymaga to przemyślanego planu. Nawet najlepszy webinar nie pomoże w pozyskaniu nowych klientów, jeśli nie będzie częścią szerszej strategii. Jak sprawić, aby był takim elementem, dowiesz się z tego artykułu.

Webinary i szkolenia online są skutecznym narzędziem do pozyskiwania wysokiej jakości leadów. Potwierdzają to dane z raportu GoToWebinar (2017). 73% przebadanych liderów marketingu i sprzedaży B2B uznało webinary za wręcz najskuteczniejsze w tej roli. Z kolei według danych udostępnionych przez platformę eventową On24.com 95% firm uważa je za ważne dla swojej strategii marketingowej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja