- 1
- 5
Michał Żebrowski jak Jan Skrzetuski po przegranym zakładzie z Borysem Szycem w spocie McDonald’s
McDonald’s powraca z kolejną odsłoną kampanii burgerów Maestro z udziałem duetu Borys Szyc i Michał Żebrowski. Nowy spot jest kontynuacją historii, w której aktorzy zakładali się, czy istnieje burger przynajmniej tak samo dobry, jak ten z ulubionej burgerowni Michała.
Jak się okazuje, zakłady nie są mocną stroną Żebrowskiego. W wyniku przegranej wciela się w filmową rolę sprzed lat i jedzie konno po burgera. Maestro w trzech wariantach pojawił się ponownie w menu McDonald’s 27 stycznia.
Spot w reżyserii Jana Komasy emitowany jest w telewizji oraz Internecie, m.in. w kanale marki na YouTube.
- Realizacja kampanii: DDB
- Produkcja spotu: Opus Film we współpracy z Rio de Post i Juice Sound
- Produkcja kampanii internetowej: Happy Endians
- Druk materiałów POS: Gutenberg
- Zakup mediów: OMD
- Działania PR: 24/7Communication
- 5