Żywiec Zdrój i Frisco.pl z kampanią na TikToku
  • 0
  • 2
15.11.2022

Żywiec Zdrój i Frisco.pl z kampanią na TikToku

Marka Żywiec Zdrój Naturals we współpracy z Frisco.pl rozpoczęła kampanię na TikToku, optymalizowaną na sprzedaż produktu w tym właśnie markecie spożywczym online. Krótkie materiały wideo, które mają okazję oglądać użytkownicy aplikacji, zostały stworzone przez Qczaja, znanego trenera i motywatora.

Kampania e-commerce realizowana przez Żywiec Zdrój i Frisco.pl to pierwsze tego typu doświadczenie dla obu marek. Celem akcji jest zachęcenie do nawadniania z Żywiec Zdrój Naturals i przekierowanie konsumentów bezpośrednio z TikToka do zakupów na Frisco.pl.

W krótkim filmie Qczaj radzi zrozpaczonej fance porzuconej przez chłopaka, która pyta, co ma teraz robić. „Jak ty siedzisz po nocach, szlochasz, morza łez wylewasz, no to ci krew zgęstniała. Tlen do mózgu nie dociera!”. Doradza więc nawadnianie organizmu.

 

@zywieczdroj.woda #zerosłodzików #zerocukru #zerokonserwantów #zerokalorii #żywieczdrójnaturals #żywieczdrój #naturals ♬ original sound – Żywiec Zdrój

Sprzedaż to jeden z kierunków rozwoju TikToka. Przekłada się to na atrakcyjność platformy dla takich marek jak Żywiec Zdrój czy Frisco.pl. Aplikacja ciągle się zmienia, także pod kątem demografii. Dzięki temu regularnie przybywa na niej odbiorców, do których skierowane są nasze kampanie. Mamy świadomość, że podjęte przez nas działanie jest pionierskie na polskim rynku. To jeszcze bardziej zachęca nas do tego typu aktywności (…).

Do realizacji kampanii zaprosiliśmy Qczaja. Bardzo cenimy współpracę z nim. Doskonale wie, jak ważne jest odpowiednie nawodnienie organizmu. Z drugiej strony natomiast rozumie poszukiwanie nowych smaków przez konsumentów. Tym razem Daniel z wrodzoną sobie lekkością i humorem stworzył serię filmików zachęcających do nawadniania i odwiedzania Frisco.pl – komentuje Marta Jarkiewicz, digital brand manager marki Żywiec Zdrój.

Żywiec Zdrój Naturals to połączenie wody źródlanej i smaku owoców pochodzenia naturalnego. Produkt dostępny jest w czterech wersjach smakowych: z nutą cytryny i mango, limonki i mięty, maliny i cytryny oraz mandarynki i trawy cytrynowej.

Za kampanię mediową na TikToku odpowiada MediaCom. Współpracę z influencerem oraz działania public relations prowadzi agencja Tailor Made PR.

  • 2
żywiec zdrój i frisco.pl

Qczaj w tiktokowym nagraniu

żywiec zdrój i frisco.pl

 

 

 

15 listopada 2022

14 listopada 2022