Jak docierać do profesjonalnych amatorów?Jak docierać do profesjonalnych amatorów?Jak docierać do profesjonalnych amatorów?Jak docierać do profesjonalnych amatorów?
W treningu amatorzy nierzadko są gorliwsi od zawodowców (źr. Gatorade)

Jak docierać do profesjonalnych amatorów?

Jak docierać do profesjonalnych amatorów?
AdvertisementAdvertisement
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Biegacze, fotograficy, projektanci biżuterii, domowi piwowarzy. Konsumenci, którzy w swoim hobby wyspecjalizowali się tak, że są niemal profesjonalistami, to wciąż nisza. Warto się jej jednak przyjrzeć, bo mowa tu o osobach, które na potrzebnych im produktach nie oszczędzają.

Spot z nowej kampanii produktu Bakoma Men wyłamuje się z konwencji charakterystycznej dla jogurtów. Zamiast rewii kolorów dominuje surowa czarno-szara tonacja. Korzyść funkcjonalna ze spożycia jogurtu wyłożona jest zaś jasno i rzeczowo: zdobycie męskiej siły dzięki dwukrotnie większej ilości białka niż w mleku.

Jogurt jak dla sportowca – dla aktywnego mężczyzny
„Idea kreatywna powstała na bazie insightu podkreślającego, że odpowiednia suplementacja nie jest zarezerwowana tylko dla osób regularnie ćwiczących.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się