Biegacze, fotograficy, projektanci biżuterii, domowi piwowarzy. Konsumenci, którzy w swoim hobby wyspecjalizowali się tak, że są niemal profesjonalistami, to wciąż nisza. Warto się jej jednak przyjrzeć, bo mowa tu o osobach, które na potrzebnych im produktach nie oszczędzają.Spot z nowej kampanii produktu Bakoma Men wyłamuje się z konwencji charakterystycznej dla jogurtów. Zamiast rewii kolorów dominuje surowa czarno-szara tonacja. Korzyść funkcjonalna ze spożycia jogurtu wyłożona jest zaś jasno i rzeczowo: zdobycie męskiej siły dzięki dwukrotnie większej ilości białka niż w mleku.
Jogurt jak dla sportowca – dla aktywnego mężczyzny
„Idea kreatywna powstała na bazie insightu podkreślającego, że odpowiednia suplementacja nie jest zarezerwowana tylko dla osób regularnie ćwiczących.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.