Praca w marketingu ciekawa, ale nieraz sprzeczna z przekonaniami – pokazuje badanie firmy Wavemaker
  • 0
  • 1
5.11.2020

Praca w marketingu ciekawa, ale nieraz sprzeczna z przekonaniami – pokazuje badanie firmy Wavemaker

Marketingowcy często lubią swoją pracę i uważają ją za ciekawą, ale częściej niż przedstawiciele innych profesji narzekają, że praca kłóci się z ich sumieniem i przekonaniami. Badanie Wavemakera sugeruje, że specjaliści branży przeżywają kryzys wiary w marketing. Najmocniej dotyka on przedstawicieli agencji kreatywnych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54791 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Marketingbuddy

3 lata temu

Bingo. Dodajcie jeszcze narzucany z góry lewacki światopolgąd większości korporacji i obowiązek uwzględniania tego w każdym aspekcie marketingowego komunikatu i wyjdzie cały obraz.

4 listopada 2020