Koncerny tytoniowe wykorzystują influencerów do promowania palenia? Wyniki śledztwa - Marketing przy Kawie
Koncerny tytoniowe wykorzystują influencerów do promowania palenia? Wyniki śledztwa
  • 0
  • 0
4.09.2018

Koncerny tytoniowe wykorzystują influencerów do promowania palenia? Wyniki śledztwa

Stowarzyszenie Campaign for Tobacco-Free Kids oskarża firmy tytoniowe, że potajemnie reklamują swoje wyroby w social media, płacąc popularnym wśród młodych ludzi influencerom. Organizacja twierdzi, że zamieszczanie postów ze zdjęciami papierosów i palenia jest częścią strategii firm na ponad 40 rynkach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56228 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 września 2018